Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:05:15 GMT

۲۰۴ میلیارد تومان کمک مؤمنانه خراسان‌جنوبی در سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۰۶۰۳

۲۰۴ میلیارد تومان کمک مؤمنانه خراسان‌جنوبی در سال ۹۹

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک‌های مؤمنانه مردم خراسان‌جنوبی در ایام شیوع کرونا اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری نهضت کمک مؤمنانه، در ماه شعبان سال جاری در استان این نهضت بزرگ آغاز به کار کرد و در بازه‌های زمانی مختلف تاکنون چندین مرحله از این رزمایش بزرگ در سطح استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه مراحل قبلی نهضت کمک مؤمنانه اجرای مرحله چهارم از گام سوم نهضت کمک مؤمنانه در آستانه سال نو و با استفاده از ظرفیت تمامی نهادهای خدمت رسان، دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف بسیج در جهت هم‌افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه اشتغال شروع به کار کرد.

خدمات ارائه‌شده در مرحله چهارم از گام سوم نهضت کمک مؤمنانه 

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از جمله خدمات ارائه‌شده در مرحله چهارم از گام سوم نهضت کمک مؤمنانه تهیه و توزیع بیش از ۴۰ هزار سبد معیشتی، دو هزار و دویست دست کفش و لباس، ۱۷۴ عدد ملزومات زندگی، ۹۸۸ عدد کارت هدیه، ۹ هزار و ۶۰۰ پرس غذای گرم و سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی می‌باشد که جمعاً ارزش این خدمات ارائه‌شده به بیش از ۱۵ میلیارد تومان می‌باشد.

هنری عنوان کرد: در عرصه بهداشت و درمان نیز بیش از ۷۴۶ میلیون تومان در تهیه بیش از ۲۳ هزار بسته بهداشتی و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی برای ۱۲۵ نفر هزینه شد.

توزیع ۳۵۳ سری جهیزیه 

وی افزود: در راستای ازدواج آسان نیز در مرحله چهارم از گام سوم نهضت کمک مؤمنانه در استان، ۳۵۳ سری جهیزیه به ارزش چهار میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان توزیع شده است.

مسؤول دبیرخانه ستاد استانی نهضت کمک مؤمنانه به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در راستای رزمایش نهضت کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: در این مرحله تعداد ۳۴ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.

هنری خاطرنشان کرد: از جمله خدمات ارائه‌شده در کمیته آموزش و پرورش نیز بیش از هزار بسته لوازم‌التحریر و ۱۲۲ عدد تبلت و وسایل کمک‌آموزشی به ارزش ریالی ۱۹۸ میلیون تومان می‌باشد.

وی افزود: ارزش کل خدمات ارائه‌شده در مرحله چهارم از گام سوم بیش از ۲۳ میلیارد تومان و ارزش تسهیلات اعطاشده بیش از ۱۷ میلیارد تومان می‌باشد.

 ۲۰۴ میلیارد تومان کمک مومنانه در سال ۹۹

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در جمع‌بندی کلی خدمات و تسهیلات ارائه‌شده از شروع نهضت کمک مؤمنانه در استان تاکنون عنوان داشت: ارزش کل خدمات ارائه‌شده از ابتدا تاکنون بیش از ۲۰۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض بوده و همچنین بیش از ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های اشتغال، مسکن، رفع مایحتاج زندگی، افراد و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا و غیره اعطا شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی بیرجند اشتغال بسیج خدمات ارائه شده میلیارد تومان خراسان جنوبی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی