Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- استادهwww.ostadeh.com  به معرفی کسب و کارهای خدماتی می‌پردازد که کاربران استاده بتوانند از میان نظرات و امتیاز کاربران اقدام به انتخاب سرویس کار موردنظر و برقراری ارتباط مستقیم با آنها بکنند. از جمله این خدمات می‌توانیم به خدمات کلید سازی سیار در تهران اشاره کنیم که به سادگی می‌توانیم به شماره کلید سازی تهران ( شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران ) دسترسی پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاده در تلاش است که معتبرترین و بهترین اشخاص که در زمینه کلید سازی سیار در تمامی مناطق تهران ( شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب ) فعالیت دارند را لیست کند تا کاربران بتوانند به شماره نزدیکترین کلید سازی شبانه روزی در منطقه یا محله خود دسترسی داشته باشند. برای مثال می‌توانیم به تفکیک شماره کلید سازی‌های تهران بر اساس منطقه اشاره کنیم. در سایت استاده می‌توانیم به‌تفکیک مناطق تهران به شماره‌های کلید سازی غرب تهران، کلید سازی شرق تهران، کلید سازی شمال تهران و جنوب دسترسی داشته باشیم.

خدمات کلید سازی سیار شبانه روزی تهران

خدمات کلید سازی‌های تهران شامل: بازکردن قفل ماشین، بازکردن قفل درب حیاط، بازکردن قفل گاوصندق قدیمی و دیجیتال، ساخت سوییچ ماشین و درب در محل ( اگر کلید ساز دستگاه کپی یا ساخت کلید را همراه خود دشاته باشد )، باز کردن دب صندق عقب انواع خودرو مثل 206، پراید، سمند و...

برخی از خدمات کلید سازی مثل بازکردن قفل گاوصندق کار بسیار تخصصی است و هر شخص یا هر کلیدسازی مجوز ویا دانش کافی برای بازکردن قفل را ندارد. معمولا وقتی شما با یک کلید ساز تماس می‌گیرید و نیاز به خدماتی مثل بازکردن قفل گاوصندق، بازکردن قفل برخی خودرو ها بدون کلید، ساخت سوییچ بنز یا بی ام و... را دارید، کلید ساز کار شما را به همکار خود که در آن زمینه تخصص کافی دارد تماس می‌گرد و همکار خودش را به محل شما اعزام می‌کنند.

مناطق تحت پوشش کلید سازی غرب تهران

کلید سازی غرب تهران خدمات خود را در محل‌های زیر به صورت شبانه روزی و سیار ارائه می‌دهند.

پونک، ستارخان، شهران، آزادی، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، چیتگر، کن، شریعتی، شهرک زیبا، گیشا، کلید سازی شبانه، روزی شهرک غرب، کلید سازی شبانه روزی سعادت آباد، بلوار فردوس غرب، بلوار فردوس شرق، کلید سازی صادقیه، جنت آباد، جنوبی، جنت آباد شمالی، باغ فیض، شهرک اکباتان، آریا شهر، طرشت، مرزداران

توجه به این نکته حتما داشته باشید: تماس به کلید ساز سیار یا شبانه روزی حتما باید به محل زندگی شما یا در محله‌ای که نیاز به خدمت کلید سازی دارید خیلی مهم است. حتما قبل از هر کاری زمان مراجعه کلید ساز به محل مورد نیاز شما باید از طرف کلید سازی اعلام شود. در برخی موارد به دلایلی مثل فاصله زیاد کلید سازی با شما یا وقتی که شما از خدمات کلید سازی شبانه روزی و 24 ساعت استفاده می‌کنید، امکان دارد که کلید ساز همکار خودرا برای انجام کار به شما معرفی کنید.

مناطق تحت پوشش کلید سازی شرق تهران

محدوده‌های ارائه خدمات کلید سازی در شرق تهران شامل: تهرانپارس، نارمک، تهران نو، پیروزی، حکیمیه، هفت حوض، میدان، خراسان، امام حسین، افسریه و 17 شهریور می‌شود.

خدمات کلید سازی شرق به صورت 24 ساعته در محل شامل:

تعمیرات، باز کردن، تنظیم و رگلاژ درب ضد سرقت و هوشمندباز کردن درب خودرو و منازل بدون آسیبساخت و کپی انواع ریموتتعمیر انواع ریموت و سوئیچبازکرد و تعمیر قفل گاوصندوقباز کردن و تعمیر انواع قفل کد دار، کتابی، هوشمند و…

انتخاب کلید ساز معتبر!

در گذشته با استفاده از تجربیات دوستان یا خانواده به شماره کلید سازی سیار یا در محل دسترسی پیدا می‌کردیم. در برخی موارد هم معمولا شماره کلید سازی محل خود را در دفترچه تلفن یا موبایل خود ذخیره و یاداشت می‌کردیم. ولی امروزه به دلایل بسیار مختلف امکان انتخاب یا داشتن شماره کلید سازی سیار و شبانه روزی معتبر مثل قبل نیست.

در زیر به مواردی که یک کلید ساز معتبر باید پایبند به آنها باشد اشاره می‌کنیم

سرعت عمل کلید سازی سیار

کاملا مشخص است وقتی که نیاز به کلید ساز سیار یا شبانه روزی داریم زمان برای ما بسیار مهم است. کلید سازی سیار باید در کمترین زمان ممکن کنار ما باشد مشکل ما را برطرف کند.

کلید ساز تعهد به انجام کار باید داشته باشد

روش درست در انجام کار ( مثل بازکردن قفل به شکل صحیح ) بسیار مهم است. کلید سازی که به صورت سیار خدمات خود را ارائه می‌دهد باید تجهیزات کامل برای انجام کار کلید سازی در محل را داشته باشد.

حتما قبل از هر اقدامی از طرف کلید سازی مجوزهای لازم را از کلید ساز خود دریافت و مشاهده کنید. تمامی کلید سازی‌ها باید مجوز لازم جهت فعالیت کلید سازی به صورت شبانه روزی و سیار را داشته باشند و موظف به ارائه مدارک به شما هستند.

جمع بندی:

داشتن شماره کلید سازی سیار و شبانه روزی از موارد بسیار مهم است که باید به آن توجه کنیم. معمولا زمانی به به استفاده از خدمات کلید سازی داریم که مشکلی مثل گم کردن کلید یا پشت درب ماندن و... برای ما پیش آمده. حتما سعی کنید شماره کلید سازی معتبر را در گوشی خود ذخیره داشته باشید یا از بسترهای معتبر برای انتخاب یا پیدا کردن شماره کلید سازی سیار در نزدیکی خود استفاده کنید.

منبع:www.ostadeh.com



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شماره کلید سازی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج