Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری دومین آیین تجلیل از خادمین محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل، از برگزاری همایش «حبیبان خدا» با تجلیل از کسبه قدیمی و با سابقه این محله در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

امیر رحمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دومین آیین تجلیل از خادمین محله عباس آباد آران و بیدگل در قالب همایش «حبیبان خدا» در ایام نوروز ۱۴۰۰ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول برگزاری دومین آیین تجلیل از خادمین محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: در این همایش که به همت شورایاری محله عباس آباد برگزار خواهد شد، از ۲۵ کسبه قدیمی محله از صنوف مختلف تجلیل خواهد شد.

 

رحمتی با اشاره به اینکه در محله عباس آباد بیش از ۱۸۰ باب مغازه از صنوف فعالیت دارند، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، ارتقای فرهنگ وجدان کاری، امانتداری و کسب درآمد و رزق حلال با تاکید بر مردم داری کسبه و ارائه اخلاق خوب و رفع مشکلات مردم با ارائه خدمات به آنان است.


عضو هیئت امنای شورایاری محله عباس آباد افزود: ترویج خلق و خوی حسنه و صفات انسان دوستانه ای چون مردم داری، صداقت، امانتداری، گذشت، دستگیری از فقرا و درماندگان، خیرخواهی و تقسیط اجناس، از سال های دور تاکنون در بین کسبه این محله رایج است و کماکان ادامه دارد.


رحمتی خاطر نشان کرد: در مرحله نخست آیین تجلیل از خادمین محله عباس آباد در آذر ماه سال ۹۸ از پاکبانان محله عباس آیاد تجلیل شد.


محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان نخستین و تنها محله ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه یک این شهر کلید زده است و قرار است طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰ سال بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را از طریق شورایاری و مشارکت مردم محله عباس آباد در این محله اجرا نماید و مرحله دوم پروژه تجلیل از خادمین محله، سی و سومین پروژه طرح عباس آباد ۱۴۰۶ است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل شورایاری آران و بیدگل مراسم تجلیل اصفهان تجلیل محله عباس آباد آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی

مصطفی رجبیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همه ساله از یکم ذی القعده تا یازدهم ذی القعده به مناسبت ایام ولادت سراسر نور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه السلام که دهه کرامت نام گرفته است جشن‌های مردمی در سراسر استان تحت عنوان زیر سایه خورشید برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال از ۲۰ اردیبهشت ماه تا ۳۱ اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی‌هایی در استان هرمزگان انجام شده است تا هفدهمین دوره از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با شور و شوق فراوان برگزار شود و مردم سراسر استان از خوان با برکت حضرت رضا علیه السلام متنعم شوند.

رجبیان ادامه داد: در دهه کرامت امسال شعار محوری کاروان‌های زیر سایه خورشید «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» انتخاب شده است و بنا داریم در استان هرمزگان از چندین کاروان رضوی میزبانی کنیم.

معاون کانون خدمت رضوی استان هرمزگان، توسعه صحن و سرای معنوی حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه السلام و ترویج زیارت از راه دور را جزو اهداف اصلی اعزام کاروان‌های خادمین رضوی به مناطق مختلف کشور دانست و گفت: در دهه کرامت سال جاری مفتخر هستیم که میزبان سه گروه از خادمین حرم مطهر رضوی در استان هرمزگان باشیم که پرچم آستان قدسی بارگاه منور سلطان سریر ارتضا را به همراه دارند.

وی خاطرنشان‌کرد: برای کاروان‌های زیر سایه خورشید در سه محور مرکز، شرق و غرب استان هرمزگان برنامه‌ریزی های ویژه‌ای انجام شده است و بنا است با حضور در جمع مردم مناطق مختلف استان حال و هوای هرمزگان را امام رضایی کنند.

رجبیان تاکیدکرد: برای هفدهمین دوره از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید ۳۰۰ برنامه گوناگون اجتماعی، هنری، خدمت رسانی، ورزشی و فرهنگی در نظر گرفته شده است که طی دهه مبارکه‌ی کرامت در جای جای استان اجرا خواهد شد.

کد خبر 6096180

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی