Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:40:48 GMT

چه نهادهایی مورد حمایت بنیاد علوی هستند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۲۰۸۱

چه نهادهایی مورد حمایت بنیاد علوی هستند؟

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از سازمان تبلیغات اسلامی، محسن منصوری روز دوشنبه در همایش هوای نو در جمع تشکل‌های فرهنگی و تبلیغی سراسر کشور درباره ساختار بنیاد علوی توضیح داد و گفت: بنیاد علوی در بخش اجتماعی بنیاد مستضعفان فعالیت کرد و طبق دستورالعملی که مقام معظم رهبری صادر کردند، مأموریت این بنیاد کمک به گروه‌های مستضعف و حمایت و تقویت گروه‌های جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز ۱۷ هزار مجموعه فرهنگی با تعریف عام تحت حمایت بنیاد علوی هستند و مأموریت این بنیاد تثبیت و حمایت از مجموعه‌های فرهنگی است.

منصوری با بیان این نکته که تشکل‌های فرهنگی و تبلیغی مردم نهاد و گروه‌های جهادی بازوان بنیاد علوی به شمارمی‌روند اظهار کرد: بنیاد علوی در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کارمند ندارد و برای انجام فعالیت‌ها و رفع معضلات از گروه‌های فرهنگی تبلیغی و جهادی محلی بهره می‌برد و برای ایجاد ارتباط بیشتر در شهرها و روستاها از شبکه‌های مؤمن انقلابی موجود استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی تصریح کرد: در مرحله اول کرونا به جای اینکه مستقیماً وارد میدان شویم از نیروهای مردمی تبلیغی بهره بردیم و این روش را از سال ۹۹ انتخاب کردیم و امروز ۱۷ هزار مجموعه فرهنگی تحت حمایت بنیاد علوی هستند و هدف این مجموعه ها با هدف ما همخوانی و همپوشانی دارد.

منصوری در رابطه با به رسمیت شناختن تشکل‌های فرهنگی توسط بنیاد علوی بیان کرد: ما حتماً تشکل‌های شاخص فرهنگی تبلیغی و مردمی و همچنین تشکل های غیر شاخص را به رسمیت می‌شناسیم، همچنین رویکرد بنیاد در ارتباط با تشکل‌ها ترویج فرهنگ انقلابی است و هر مجموعه‌ای که هدف آن با هدف انقلاب اسلامی همخوانی داشته باشد، مورد حمایت بنیاد علوی قرار خواهد گرفت و از طرف این بنیاد به رسمیت شناخته خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به این نکته که در راستای بیانیه گام دوم هیچ کدام از پروژه‌های این بنیاد بدون مشارکت مردمی انجام نشده است اذعان داشت: بنیاد علوی برای سپردن کار به روحانیون طرحی را با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می‌کند و تمامی امکانات و فعالیت‌های بنیاد علوی توسط امامان روستا انجام می‌شود و این مهم یکی از فعالیت‌های مهم بنیاد علوی محسوب می‌شود.

سید احمد عبودتیان مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: این همایش باعث تجمیع ظرفیت مجموعه‌های مهم و مؤثر مردمی در کشور است. همچنین همایش هوای نو با گردآوری ۷۰ تشکل شاخص، زمینه‌ای را فراهم کرد تا این تشکل‌ها با فعالیت یکدیگر بیشتر آشنا شوند، به هم افزایی برسند که از این جهت اتفاقی بسیار خوبی رخ داد اما مسئله این است که در راستای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی نقش این تشکل‌ها مشخص شوند.

همایش هوای نو از روز شنبه آغاز شده و امروز با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سیدسعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به کار خود پایان می دهد.

برچسب‌ها بنیاد علوی گروه های جهادی سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد علوی گروه های جهادی سازمان تبلیغات اسلامی بنیاد علوی گروه های جهادی سازمان تبلیغات اسلامی اخبار کنکور سازمان تبلیغات اسلامی حمایت بنیاد علوی تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد

ایسنا/فارس طبق اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مجموعه جهانی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعطیل است.

در اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس آمده است: به دلیل بارش‌های اخیر و اهداف حفاظتی، مجموعه تاریخی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳تعطیل خواهد بود.

این تصمیم با هدف حفظ سلامتی و امنیت بازدیدکنندگان و نیز حفاظت از آثار گرانبها و باارزش موجود در این مجموعه اتخاذ شده است.

بنا بر این گزارش، تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به کرمان
  • انتقال اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به استان کرمان
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد