Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:13:00 GMT

خطیبی: تراکتور خانه شجاعی و دژاگه است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۴۰۰۵

خطیبی: تراکتور خانه شجاعی و دژاگه است

سرمربی تیم تراکتور با تکذیب شایعات مطرح شده پیرامون جدایی شجاعی و دژاگه، تاکید کرد که این دو بازیکن از تراکتور جدا نمی‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  رسانه رسمی باشگاه تراکتور، رسول خطیبی در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، اظهار داشت: نمی‌دانم این شایعات از کجا آب می‌خورد و چرا باید در مقطع حساسی کنونی، چنین شایعات بی‌پایه و اساسی در مورد کاپیتان‌های تیم مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکسری از افراد با اظهارنظرها و کارهای خود به دنبال این بودند که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را مقابل من قرار بدهند، اما این دو نفر بازیکنانی حرفه‌ای هستند و از این شایعات تأثیر نمی‌گیرند. با وجود شیطنت‌های انجام شده از سوی برخی افراد، تمامی مسائل تیم نیز با درایت و تدبیر مالک محترم باشگاه حل شده و شجاعی و دژاگه الان در تمرین تیم حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: مسعود و اشکان سرمایه‌های باشگاه تراکتور هستند و صحبت از جدایی آنها خنده‌دار است. این دو بازیکن بارها در حساس‌ترین مقاطع ممکن به تراکتور کمک کرده‌اند.

درخواست عجیب دژاگه برای حضور در استقلال

خطیبی یادآور شد: تیم ما امسال باید در سه جبهه به میدان برود و به تک‌تک بازیکنان مهم خود نیاز دارد و من هم حساب ویژه‌ای روی شجاعی و دژاگه باز کرده‌ام. تراکتور خانه آنهاست و خودشان هم دوست دارند که برای این تیم به میدان بروند.

خطیبی خاطرنشان کرد: همانطور که در مصاحبه قبلی تاکید کردم، تصمیم گیرنده نهایی درخصوص مسایل فنی تیم خودم هستم و به هیچ‌کس اجازه دخالت نمی‌دهم.

خطیبی: هر کسی دلش با تیم نیست جایی در تراکتور ندارد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسول خطیبی تراکتور تبریز رسول خطیبی تراکتور تبریز شجاعی و دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی فصل خوب و آرامی را در هوادار سپری کرده است. او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بنفش‌ها حضور داشت و در ۲۵ بازی متوالی لیگ و حذفی به میدان رفت.

حالا در بازی برابر مس سونگون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مسعود شجاعی که رفاقت دیرینه‌ای هم با حقیقی دارد به‌طور کامل به گلر مورد اعتمادش استراحت داده است.

علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد. در این مسابقه آرشا شکوری، گلر تیم ملی نوجوانان فیکس شده است.

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • پشیمانم!
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم