Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری تا عصر امروز (دوشنبه) واریز خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد: وام ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان این صندوق مربوط به دوره سوم سال ۱۳۹۹ تا عصر دوشنبه به حساب حقوق شخص بازنشستگان مشمول واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشمولان این تسهیلات براساس اعلام قبلی، یک هزار نفر در کل کشور خواهد بود. این تعداد ، افرادی هستند که درخواست خود را به صورت اینترنتی از ۲۵ بهمن تا ۸ اسفندماه امسال در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی ثبت کرده بودند و به این ترتیب از ابتدای سال ۹۹ تاکنون حدود ۳ هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری از تسهیلات ازدواج فرزندان برخوردار شده اند.

سیاست حمایت اجتماعی و اجرای طرح های رفاهی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام اینترنتی پنجمین مرحله ارائه تسهیلات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق (سومین مرحله در سال ۱۳۹۹) به مبلغ ۲۵ میلیون تومان از ساعت ۸ روز دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۹ در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.ir اجرا شد.

تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد ۹۸ تا اول اسفند ماه ۹۹ باشد و بازنشستگان و موظفانی که در دوره های قبلی نسبت به اخذ تسهیلات مزبور برای یکی از فرزندان اقدام کرده باشند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود ندارند.

دی ماه امسال دومین مرحله وام ازدواج فرزندان در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای افراد واجد شرایط به حساب بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش واریز شد و هچنین نوبت اول این تسهیلات به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای واجدین شرایط، در تیرماه امسال پرداخت شده بود.

تسهیلات نوبت جدید حداکثر هزار فقره بود و به آن دسته از فرزندان یا نوه‌های تحت تکفل بازنشستگان، موظفان و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری تعلق می گیرد که خودشان و همسرشان برای اولین بار ازدواج کرده باشند.

پربیننده ترین قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۹۹/۱۲/۲۴ فوری / آخرین خبر از پرداخت سود سهام عدالت سال ٩٨ شرط بازگشایی مدارس از زبان وزیر آموزش و پرورش افزایش ۴میلیون تومانی حقوق بازنشستگان جاماندگان به جمع یارانه‌بگیران اضافه خواهند شد/ بودجه بعد از تعطیلات نوروز به تمام دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام ازدواج برجام فرزندان بازنشستگان وام ازدواج فرزندان صندوق بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس؛ دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

بیشتر بخوانید: تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل