Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مجازی دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حاشیه سومین نشست شورای راهبری و سیاست گذاری ارتباط جامعه دانشگاهی و صنعت، از دستاوردها و طرح‌های دانشگاه‌ها در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت، رونمایی شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این نشست مجازی که در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، با حضور دکتر غلامی از طرح‌های انعقاد توافقنامه توسعه دانش فنی واحدهای پتروشیمی PP و HDPE مابین دانشگاه صنعتی شریف و شرکت مهندسی مشاور نارگان، افتتاح پژوهشکده میادین و تجهیزات نفت و گاز دانشگاه شهید چمران اهواز، طراحی و ساخت ربات کاوشگر زیردریایی هوشمند تا عمق ۴۰۰ متر (rov8) توسط دانشگاه صنعتی اصفهان، انعقاد تفاهم‌نامه پنج جانبه شناسایی و حل چالش‌های صنعت تحت عنوان ایران ایدکس توسط دانشگاه صنعتی اصفهان، طرح تدوین برنامه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای منتخب آذربایجان شرقی توسط دانشگاه تبریز، شروع طرح ملی بومی‌سازی و انتقال تکنولوژی برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دریای عمان با هدف توسعه زیرساخت منطقه مکران توسط دانشگاه هرمزگان، شروع طرح بررسی و پایش اثرات زیست محیطی آب‌شیرین‌کن بندرعباس توسط دانشگاه هرمزگان، دبیرخانه ستاد احیای تالاب‌های استان فارس توسط دانشگاه شیراز و مجموعه آزمایشگاهی مگاپروژه‌های نفتی توسط دانشگاه شیراز رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتباط با صنعت توسط دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین

ایسنا/هرمزگان امروز هیأت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان در سومین روز از سفر خود از نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه چین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز، ۸ اردیبهشت در این بازدید با اشاره‌ به اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای شهر شیشه هرمزگان گفت: نیاز است به موازات امور زیربنایی شهر شیشه، صنایع پایین دستی این صنعت بزرگ نیز در استان راه‌اندازی شود و امروز فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان در نمایشگاه صنعت شیشه کشور چین با تکنولوژی روز دنیا جهت ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

وی حضور شرکت‌های ایرانی دراین نمایشگاه را مزیت خوبی دانست و افزود: شیشه فلوت کاوه، شیشه اردکان و شیشه سهند در این نمایشگاه بین‌المللی درکنار رقبای خود حضور داشتند و فرصت مناسبی برای هیأت تجاری هرمزگان جهت مذاکرات فراهم شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود