Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مولانا مفتی انصار احمد عزیز ندوی، مدیر شبکه فعال سیدهی بات هند در وبینار  بین المللی "سفیر وحدت و مقاومت" که به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد درگذشت مرحوم «حاج حسین شیخ الاسلام» صبح امروز دوشنبه 25 اسفندماه 1399 به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، با اشاره به سفر سال گذشته خود به ایران اظهار داشت: به عنوان یک خبرنگار در همه ملاقات ها درباره ایران و مواضع سیاسی و غیر سیاسی آن در سطح بین المللی سوال های خیلی صریحی را مطرح میکردم در آنجا مرحوم شیخ الاسلام سوال های من را با طمأنینه و به صورت کامل جواب میداد و هیچگونه تندی در صحبت های ایشان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مرحوم شیخ الاسلام در پاسخ به سوالات من در خصوص سوریه توضیح کامل و مفصلی را بیان کرد که نشان از پختگی و درایت ایشان به مسائل خاورمیانه بوده است.

مدیر شبکه فعال سیدهی بات هند تصریح کرد: مرحوم شیخ الاسلام معتقد بود که اسرائیل بسیار تلاش کرد از مرزها عبور کند اما در آن سوی مرزها روبرویش جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و همین امر باعث شد که اسرائیل علیه ایران در کشورهای عربی پروپاگاندای منفی ایجاد کند.

وی ادامه داد: او به همه سؤالهای بنده جواب داد و حقایقی را درباره سوریه مطرح کرد که مثلا در زمان پدر بشار اسد اوضاع چطور بود و چرا بر علیه بشار میخواستند کودتا کنند، جنگجو های کدام کشور آنجا مستقر هستند، کدام گروه ها آنجا فعال اند، از کجا بودجه می گیرند، چرا آنجا جمع شده اند، چرا دارند سوریه میایند، ایشان همه این سال ها را جواب داد و واضح است که ایشان چون سفیر ایران در سوریه بودند، حقایق زیادی را در این زمینه می دانست.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: مرحوم شیخ الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است