Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی گفت: شیوه‌نامه دوره‌های آموزش عالی آزاد کوتاه مدت دانشگاه علمی کاربردی تدوین شد و به زودی جهت اجرا به واحد‌های استانی ابلاغ می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، جمعی از معاونین، مدیران گروه‌های تخصصی برنامه‌‎ریزی، صاحب نظران و خبرگان، دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا ریاحی بختیاری، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی در این جلسه گفت: در این جلسه شیوه‌نامه تدوین دوره‌های آموزش عالی آزاد کوتاه مدت و همچنین فرمت مشخصات و محتوای آموزشی دوره به تصویب رسید و به زودی جهت اجرا به واحد‌های استانی ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه افزود: بازنگری برنامه‌های درسی علمی کاربردی به عنوان اولویت کاری دانشگاه مطرح بوده است. از این رو نتایج فعالیت کمیته‌های علمی- تخصصی بازنگری دوره‌های امور فرهنگی، صنعت آسانسور و ایمنی در دستور کار این جلسه قرار گرفت و دوره‌های بازنگری شده، کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی، کلیات دوره کارشناسی حرفه‌ای مدیریت امور فرهنگی - برنامه‌ریزی قرآنی و مذهبی، کارشناسی حرفه‌ای مدیریت امور فرهنگی- برنامه ریزی فرهنگی، کارشناسی حرفه‌ای مدیریت امور فرهنگی- امور همایش‌ها و جشنواره، کاردانی فنی آسانسور و پله برقی، مهندسی فناوری آسانسور و پله برقی، کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی پس از بحث و تبادل نظر اعضای شورا به تصویب نهایی رسید و جایگزین برنامه‌های قبلی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علمی کاربردی آموزش عالی محمدحسین امید دانشگاه علمی کاربردی درسی دانشگاه امور فرهنگی برنامه ریزی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست

پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و با وجود اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آن ها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت