Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: برای مدیران برای رفع مشکلات مردمی حتی حاضر نیستند از جای خودتکان بخورند؛ با این شیوه مشکلات مردمی برطرف نمی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شور و شعف و شادمانی این ایام نشانگر عشق و ارادت ملت شهیدپرور ایران و استان کردستان به اهل‌بیت(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروزه حرکت احزاب و گروه‌های سیاسی منافع ملی نظام را به خطر می‌اندازند، گفت: متأسفانه این رویکرد همه ما را درگیر کرده و به عنوان یک درد در جامعه رشد پیدا کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با یادآوری اینکه مردم کردستان پایبند جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: متأسفانه فعالیت و اقداماتی که در سطح استان صورت می‌گیرد، به‌خاطر منافع جناح‌ و احزاب منعکس نمی‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در سطح استان گفت: سپاه بیت‌المقدس و کمیته امداد با همکاری یکدیگر در سال‌جاری 1400 واحد مسکونی ویژه مستضفعان و نیازمندان کردستانی ساخته اما نادیده گرفته می‌شود!

نماینده مردم سنندج در مجلس: استان محروم و عقب‌مانده کردستان خارج از نگاه توسعه‌محور استنماینده ولی‌فقیه در کردستان : با نیش و کنایه امر به معروف و نهی از منکر نکنیم

الله‌مرادی با تأکید بر اینکه باید هرکدام از مدیران اقدامات حوزه کاری خود را شفاف منعکس کنند، افزود: از استاندار کردستان درخواست داشته که دستور داده تا زحمات و خدمات انجام شده اطلاع‌رسانی شود.

وی اقدامات انجام شده در این شرایط تحریم و وضعیت اقتصادی را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: گرچه مشکلات وجود دارد و بسیاری از مدیران حوصله نداشته که از جای خود تکان بخورند اما از اقدامات و زحمات مدیرانی که خدمتگزار مردم و در راستای حفظ نظام گام برمی‌دارند، تشکر می‌کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تأکید بر اینکه باید به مدیران انگیزه کار کردن داده شود، به انتقادات مطرح شده یکی از نماینده سنندج در مجلس در جلسه شورای اداری استان که هفته گذشته با حضور رئیس مجلس در استانداری کردستان برگزار شد، اشاره کرد و افزود: این نماینده هر آنچه که از دهنش بیرون آمده، با انتقاد مطرح کرده اما سؤال اینجاست خودش در طول 8ساله دوران نمایندگیش چه کاری انجام داده است؟! 

وی اذعان کرد: متأسفانه جایگاه‌ها تغییر کرده و نماینده مجلس مجری و مجری نیز دنبال قانون‌گذاری است در حالی‌که مشکلات مردم با این رویکرد حل نخواهد شد.

الله‌مرادی با اشاره به اقدامات امیدآفرین حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رئیس‌کل دادگستری کردستان که در طول چندماه اخیر خدمت خود در استان بارقه‌ امیدی در دل مردم ایجاد کرده است، تأکید کرد: از رسانه‌ها و مسئولان انتظار می‌رود که در این شرایط کنونی دنبال امیدآفرینی باشیم.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین

مهدی عبدیان رییس ستاد دیه استان قزوین گفت:  محسن چاوشی خواننده کشورمان با درج فراخوان و برگزاری مراسم گلریزان در صفحه شخصی خود ظرف مدت کوتاهی ۲ میلیارد ریال را توسط دوستاران و طرفدارانش جمع آوری کرد.

وی با اشاره به اینکه چاوشی مبالغ جمع آوری شده را به ستاد دیه استان قزوین اهدا کرد، یادآور شد: با توجه به مبالغ جمع آوری شده زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده و جامعه به زودی فراهم خواهد شد.

عبدیان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انسانی، خداپسندانه و خیرخواهانه این هنرمند، تاکید کرد: هنرمند واقعی کسی است که از محبوبیت خود در راستای کمک به همنوعان استفاده کند که خوشبختانه این هنرمند محبوب کشور به بهترین نحو ممکن این اقدام را به سرانجام رساند.

رییس ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت خود در راستای کمک به آزادی زندانیان استفاده می‌کند بیانگر درک و فهم بالای وی از معنای هنر است و امروز خرسندیم که قطار مهربانی چاوشی به ایستگاه قزوین هم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس