Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@01:09:12 GMT

59داوطلب ششمین دوره شورای شهر دوگنبدان ثبت نهایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۸۲۳۰

59داوطلب ششمین دوره شورای شهر دوگنبدان ثبت نهایی شدند

سید مرتضی سجادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از ثبت نهایی 59 داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان خبر داد.

 وی با بیان اینکه روند ثبت‌نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان در حال  انجام است، گفت:  پس از گذشت 6روز از زمان نام نویسی، 59  نفر به صورت حضوری و غیرحضوری در فرآیند ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر این شهرستان ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرستاد برگزاری انتخابات گچساران عنوان کرد: از مجموع این تعداد  داوطلبین داوطلب خانم و 54 داوطلب آقا برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان نام نویسی کرده‌اند.

سجادپور با بیان اینکه داوطلبان ای دوره  از انتخابات شورای اسلامی شهر نام‌نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند، ابراز کرد:نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی شهر دوگنبدان به مدت یک هفته تا ساعت ۱۸روز ۲۶ اسفندماه جاری انجام می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه داوطلبان شوراها می توانند به چهار روش برای ثبت نام اقدام کنند، عنوان کرد: روش اول از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و با دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

دبیرستاد برگزاری انتخابات گچساران گفت: روش دوم ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ رایانه(entekhabat.moi.ir) و دریافت کد رهگیری، روش سوم ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و روش چهارم ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان،که البته ثبت نام قطعی داوطلبان از طریق فضای مجازی منوط به ارسال کد رهگیری از طریق سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ خواهد بود.

سجادپور خاطرنشان کرد: روند ثبت نام از داوطلبین  در حال انجام است و  تمامی فرآیندهای انتخابات  برای ثبت نام داوطلبان شوراها طبق برنامه و قانون در حال اجرا است.

 به گزارش فارس، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات شهر دوگنبدان شورای شهر انتخابات شورای اسلامی شهر ششمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان ثبت نام کد رهگیری نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند