Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قهرمانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خوسف افزود: ۲۸ خرداد سال آینده انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد و امیدواریم همچون سال‌های گذشته شاهد حماسه‌ای دیگر در این عرصه باشیم.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران گفت: با شیوع کرونا فشارهای اقتصادی و معیشتی سختی به کشور وارد شده و در یک سال اخیر کادر درمان زحمات بسیار زیادی کشیده‌اند که در نوع خود حماسه بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنبوی انتخابات سال ۱۴۰۰ را دومین انتخابات در گام دوم انقلاب عنوان کرد و افزود: انتخابات، تعیین سرنوشت و مردم‌سالاری دینی نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی است که اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی اظهار داشت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار اصل انتخابات است که در این راستا دو مقوله سلامت و امنیت دو وظیفه ذاتی وزارت کشور است و در راستای تحقق آن تلاش‌های مضاعفی صورت می‌گیرد.

قهرمانی گفت: برای شکل‌گیری رقابت و مشارکت نیز باید از همه ظرفیت‌های نخبگان و دستگاه‌های مسوول به نحو احسن استفاده کرد.

وی ادامه داد: در هر عرصه‌ای که مردم مشارکت و حضور فعالی داشته‌اند توفیقات زیادی داشته‌ایم و در انتخابات نیز با مشارکت مردم، دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا با پشتوانه خوب مردمی شکل خواهند گرفت.

وی همچنین گفت: شهرستان خوسف در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های زیادی است که بسیاری از این ظرفیت‌ها باید بالفعل و در راستای توسعه بیشتر و نمایان شدن عواید آن در زندگی مردم نهایی استفاده شود.

فرماندار خوسف نیز در این نشست گفت: مرکز شهرستان در ۳۶ کیلومتری مرکز استان قرار دارد که سال ۹۱ تاسیس شد و طبق سرشماری سال ۹۵ با ۲۷ هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت، شهرستان کم جمعیتی محسوب می‌شود.

محمدعلی آخوندی افزود: با اجرای طرح‌های مختلف در دولت در راستای مهاجرت معکوس به روستاها، افزایش اشتغال در واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در شهرستان، جمعیت خوسف نسبت به پنج سال گذشته رشد زیادی کرده است که با توجه به توزیع اعتبارات براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ این اعتبارات کفاف اجرای بسیاری از پروژه‌های شهرستان را ندارد.

وی با اشاره به وسعت بسیار زیاد خوسف گفت: با توجه به قرار گرفتن بخش زیاد این شهرستان در کویر و پراکندگی بسیار زیاد اجرای بسیاری از پروژه‌ها با هزینه‌های هنگفتی به سرانجام می‌رسد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم شهرستان خوسف در بخش‌های کشاورزی، دامداری و معادن افزود: بخش زیاد عناب تولیدی استان خراسان جنوبی با بیشترین سطح زیرکشت در شهرستان خوسف تولید می‌شود همچنین گل نرگس با بیشترین سطح زیرکشت در استان و پنبه مله به عنوان دیگر محصولات استراتژیک شهرستان است.

فرماندار خوسف با بیان اینکه خوسف به عنوان قطب معادن استان خراسان جنوبی است گفت: در پنج معدن طلای خوسف شاهد سرمایه‌گذاری خوبی در این بخش بوده‌ایم و با راه‌اندازی آنها در زمینه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در این منطقه تحول خوبی شکل خواهد گرفت.

وی افزود: ستاد توسعه خاوران با تدبیر استاندار برای توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و همکاری‌های اداری شکل گرفته است و باید در راستای احصای زمینه‌های سرمایه‌گذاری و حمایت از آنها فعالیت کند.

آخوندی گفت: در ستاد توسعه شهرستان چند طرح با سرمایه‌گذاری چشمگیر مطرح شده و کارهای اداری آن در جریان است که یکی از آنها بیش از ۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری است.

وی از همه دستگاه‌های اداری شهرستان و مدیران خواست در راستای ایجاد فضای مشارکتی و افزایش مشارکت مردم با رعایت مر قانون و بی‌طرفی اقدام کنند.

فرماندار خوسف، شوراها را یکی از ارکان تصمیم‌گیری در کشور دانست و از همه احزاب و گروه‌های سیاسی خواست در این انتخابات حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خوسف در مسیر تردد مسافر و کالا قرار دارد ادامه داد: لازم است در راستای مدیریت کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای باشد تا شاهد از بین رفتن این بیماری در شهرستان باشیم.

آخوندی از ادارات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خواست به منظور کنترل قیمت‌ها در ایام نوروز نظارت بیشتری در سطح بازار داشته باشند.

در پایان این نشست حامد خزائی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و حسین مالکی بیرجندی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خوسف با حکم استاندار خراسان جنوبی معرفی شدند و از خدمات چهار ساله مسعود قلی زاده در سمت معاون سیاسی فرمانداری تقدیر شد.

مسعود قلی زاده به سمت مشاور استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوسف مشارکت انتخاباتی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوسف مشارکت انتخاباتی خراسان جنوبی اخبار کنکور سرمایه گذاری خراسان جنوبی شهرستان خوسف ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعدادهای جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

کد خبر 6091993

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد