Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@23:22:19 GMT

آیا ما واقعا خیلی خیلی خیلی ضعیف هستیم؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۹۵۵۲

روزگذشته یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به عنوان نایب ‌قهرمان آسیا اظهاراتی را مطرح کرد که بدون شک در تصمیمات ای‌اف‌سی در همین پرونده و تمام درخواست‌های ایران برای میزبانی‌های آینده اثرگذار خواهد بود.
گل‌محمدی گفت:«این کرونا خیلی از مشکلات فوتبال ما را عیان و بیان کرد. نشان داد که چقدر از نظر امکاناتی فقیر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر امکاناتی برای انجام و میزبانی تورنمنت شرایط آن را نداریم. اینقدر هم به این در و آن در نزنیم و به جای اینکه مشکلات و عدم میزبانی را گردن ‌ای‌اف‌سی و مسوولان آن بیندازیم باید به خودمان نگاه کنیم. بیاییم بیشتر کار کنیم و سرمایه‌گذاری کنیم. امکانات بیشتری در اختیار باشگاه‌ها و تیم ملی قرار دهیم. ما الان در بحث تمرین و زمین مشکل داریم.» او در مورد تیم‌های حریف اظهار کرد:«تیم‌هایی که می‌خواستند به تهران بیایند و تورنمنت را برگزار کنند باید چه کاری می‌کردیم. برای داوران هم باید زمین استاندارد در نظر می‌گرفتیم. ما اما از نظر امکانات خیلی، خیلی و خیلی ضعیف هستیم و انتظار میزبانی را نباید داشته باشیم. ما هم از نظر مبادلات مالی مشکل داریم و هم از نظر امکانات هتلی. در برخی از شهرها همین الان هم می‌بینیم که برخی تیم‌های لیگ برتری هتل ندارند و ما باید به مسافرخانه برویم. با تمام مشکلاتی که وجود دارد ما زمین مسابقه خوب هم نداریم چه برسد به زمین تمرین.»
بدون شک بخشی از اظهارات یحیی گل‌محمدی کاملا درست است اما همین اظهارات به ظاهر درست از دو جنبه باید مورد پرسشگری قرار بگیرد. اول از همه در بحث میزبانی انتخابی جام جهانی. در حالی که به‌ طور مشخص تهران قرار است میزبان 4 تیم آسیایی باشد، معلوم نیست چرا باید بحث نداشتن هتل و زمین خوب در برخی از شهرستان‌ها وسط کشیده شود؟ آیا واقعا در تهران امکانات هتلینگ خوب نداریم؟ آیا در تهران زمین مناسب برای برگزاری چند مسابقه نیست؟ آیا کمپ تیم ملی به اضافه دو استادیوم به غیر از آزادی برای محل تمرین 4 تیم کافی به نظر نمی‌رسد؟ آیا کشوری مثل بحرین با دمای هوای ۴۰ درجه در خرداد از نظر هتل و زمین تمرین وضعیت بهتری از ما دارد؟ و آیا این تفاوت آنقدر معنادار است که سرمربی پرسپولیس بگوید ما خیلی خیلی خیلی ضعیف هستیم و بحرین خیلی خیلی خیلی قوی؟ 
مساله دوم اینکه اگر قرار است در وضعیت چانه‌زنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بگیریم لازم است که یک صدا از کشور خارج شود. اینکه ظریف به اینفانتینو نامه بزند و بگوید ما می‌توانیم میزبان باشیم و فیفا هم در جواب نامه بگوید بله شما می‌توانید اما برخی از چهره‌های اثرگذار ورزش بگویند ما مطلقا هیچ چی نداریم، فارغ از اینکه کدام یک درست می‌گویند، نتیجه‌ای جز جدی گرفته نشدن برای ما به ارمغان نمی‌آورد. باید یادمان باشد همین میزبانی که سرمربی پرسپولیس حق بحرین می‌داند چقدر می‌تواند در صعود یا عدم صعود تیم ملی به جام جهانی موثر باشد. باید یادمان باشد که نرفتن تیم ملی به جام جهانی چه تبعات سنگینی برای فوتبال ما به ارمغان می‌آورد. همین تیم پرسپولیس که چند ملی‌پوش در جام جهانی خواهد داشت میلیون‌ها دلار ضرر می‌کند. باشگاه‌های دیگر هم به همین شکل. تازه این فقط یکی از فرصت‌هایی است که از دست می‌رود که نتیجه مستقیمش گریبانگیر تیمی می‌شود که یحیی گل‌محمدی سرمربی‌گری‌اش را برعهده دارد. 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس نظر امکانات جام جهانی گل محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، قطعی آب یکی از معضلاتی است که اغلب در فصل تابستان برخی از مناطق کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما هنوز هوا خیلی گرم نشده آب در شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک جیره بندی شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام. من یکی از ساکنین شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک هستم. با اینکه هنوز هوا خیلی گرم نشده و کولر آبی‌ها روشن نیستن ،  آب جیره بندی شده است  و روزی ۱۷ ساعت قطعی آب داریم. واقعا برای کوچکترین کاری  با بچه کوچیک و مهمان با مشکل مواجه شدیم.
هر سال فصل آبیاری زمین‌های کشاورزی که می‌شود قطعی آب داریم و اوایل پاییز قبل از شروع بارش باران، درست زمانی که آبیاری درختان و باغ‌ها تموم میشن مشکل قطعی آب منازل تمام می‌شود.
پرندک منطقه خشک و کم آبی است ولی در این چند سال اخیر مسیر رسیدن آب به منازل ویلاسازی شده و درخت کاری رونق زیادی گرفته. ما انتظار داریم مسئولان به جای فروش آب به کشاورزان به فکر رفاه حال حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت منازل سازمانی باشند.
خواهشمندیم با این موضوع رسیدگی کنید. واقعا بی آبی کلافه کننده است .

دیگر خبرها

  • آیا زالو واقعا می‌تواند درمان کننده باشد؟
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود