Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،محمد رزم،رئیس‌کل دادگستری لرستان  اظهار کرد: در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شاهد برگزاری انتخابات با شکوه سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا خواهیم بود.

او تصریح کرد: خوشبختانه با انعقاد تفاهم نامه‌ای که به امضای شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و همچنین ستاد انتخابات وزارت کشور رسیده است، مقرر شده برای انتخابات پیش رو یک هیئت اجرایی مشترک تشکیل شود و انشاالله فرمانداران با دعوت از اعضای اداری هیئت اجرایی که عبارتند از دادستان شهرستان، رئیس دادگستری شهرستان و رئیس ثبت احوال شهرستان و با تعامل و دقت لازم تعداد ۳۰ نفر را به عنوان معتمدین محلی به هیئت نظارت شهرستان‌ها معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: آنچه که الان مهم و حائز اهمیت است شناسایی این ۳۰ نفر معتمد محلی است که باید با امضای فرماندار محترم به هیئت نظارت شهرستانی معرفی شود.

رزم گفت: قانون گذار نیز برای معتمدین محلی شرایطی را در نظر گرفته، هیئت نظارت شهرستان هم بایستی دقیقاً این شرایط را بررسی و احراز کند و با هدف تأمین سلامت در انتخابات معتمدین محلی بایستی واجد شرایطی از جمله خوشنام بودن، بدون سوابق تخلفات انتخاباتی در دوره‌های قبلی و افرادی موجه و با سواد و متعهد، متدین، مقید و معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در هر صورت متشرع باشند.

او  اظهار کرد: انشاالله شاهد یک انتخابات رقابتی و پر شور و شعور و با مشارکت حداکثری خواهیم بود و نهایتاً منجر به انتخاب فرد اصلح بشود.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: دستگاه قضائی شاخصه‌های مد نظر مقام معظم رهبری را حتماً نصب العین قرار می‌دهد و آن‌ها را پیگیری می‌کند و لبیک می‌گوید، ما به دنبال یک انتخابات پر شور و شعور و با مشارکت حداکثری و ان شالله یک انتخابات سالم در کمال صحت و سلامت و امنیت هستیم.

رزم بیان داشت: وظیفه ما صیانت و امانت داری از آرا مردم است، ان شاالله معتمدینی که توسط فرمانداران معرفی می‌شوند از گروه‌ها و جناح‌های مختلف باشند و به عنوان نمایندگان افکار عمومی هر شهرستان معرفی شوند و خدایی نکرده حاشیه سازی صورت نگیرد و شائبه جانبداری و معرفی از گروه خاصی پیش نیاید.

او افزود: انشاالله شاهد انتخاباتی با مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم عزیز خواهیم بود و با انتخاباتی رقابتی و سالم و انتخاب افرادی صالح هم به عنوان رئیس جمهور و هم به عنوان اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا ملت ایران اسلامی سربلند خواهند بود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری لرستان انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها

تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران که برای شناسایی استعدادها برگزار شده بود با معرفی تیم برتر به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، تیم فوتبال پسران زیر 12 سال شهرستان ملارد به عنوان برترین تیم تورنمنت زیر 12 سال فوتبال پسران استان تهران دست یافت.

در ادامه فعالیت‌های پایه‌ای فوتبال در استان تهران، تورنمنت استانی زیر 12 سال فوتبال پسران با حضور 6 تیم برتر مناطق شش گانه استان (ملارد، بهارستان، حوزه جنوب غرب تهران، حوزه جنوب شرق تهران، پاکدشت و دماوند) از ساعت 10:30 الی 13 پنجشنبه مورخ 1403/2/6 در محل ورزشگاه شهدای هویزه تهران به میزبانی هیئت فوتبال حوزه جنوب غرب تهران برگزار شد.

در پایان این تورنمنت تیم‌های شهرستان‌های ملارد و بهارستان به فینال راه یافتند که این بازی با برتری شهرستان‌های ملارد به اتمام رسید.

میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران که تأکید بسیاری به برگزاری چنین تورنمنت‌هایی دارد در پایان این رقابت‌های جذاب پیام تشکر و قدردانی خود را از کلیه هیئت‌های شهرستان‌ها و حوزه‌ها به ویژه هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران و همچنین مربیان، بازیکنان و اولیای فوتبال آموزان که کمال همکاری و همراهی را با هیئت فوتبال استان تهران در راه برگزاری این تورنمنت داشتند، اعلام و برای همه افرادی که در برگزاری این تورنمنت تلاش کردند، آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند