Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسفی گفت: در سال ۹۹، قریب به ۶۰ هزار نفرساعت، آموزش های تشکیلاتی و توانمندسازی به منظور حفظ، انسجام و تثبیت تشکیلات بسیج دانشجویی در دوران کرونا و بهره برداری از شبکه ایجاد شده در پساکرونا، به همت بسیج دانشجویی فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی» امروز (سه شنبه ۲۶ اسفند) در نشست مجازی با خبرنگاران، به فعالیت های تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان فارس در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال 99، قریب به 60 هزار نفرساعت، آموزش های تشکیلاتی و توانمندسازی به صورت مجازی، نیمه حضوری و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ، انسجام و تثبیت تشکیلات بسیج دانشجویی در دوران کرونا و بهره برداری از شبکه ایجاد شده در پساکرونا، به همت بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان فارس در وضعیت کرونا نیز فعالیت های تشکیلاتی، جهادی، انقلابی و... خود را با توجه به شرایط روز ادامه دادند، افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان فارس با درک مسائل، مشکلات، ارائه راه‌حل، مطالبه و پیگیری حل مسائل، گام های موثری را برداشته اند.

وی با تاکید بر درک منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی و احصای نظام مسائل انقلاب اسلامی گفت: مسئله محوری یکی از راهکارهای مناسب برای حل مشکلات کنونی جامعه است.

یوسفی، کادرسازی را پشتوانه فکری محتوایی و نیروی انسانی برای هر تشکیلات برشمرد و با بیان اینکه تشکیلات بدون کادرسازی و تربیت نیرو، حرکتی ابتر است، تصریح کرد: مکتب (مدرسه کادرسازی و تشکیلات بسیج دانشجویی فارس) با اهداف عملیاتی معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارت تشکیلاتی در بسیج دانشجویی استان فارس در اوایل سال جاری راه اندازی شده و برکات زیادی را نیز به همراه داشته است.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس بسیج دانشجویی فارس سپاه فجر فارس شیراز بسیج دانشجویی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات

گوشه‌ای از زندگی سیاسی-مبارزاتی امام صادق علیه السلام در کلام رهبر انقلاب اسلامی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079865 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات