Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:40:44 GMT

موارد بیماری کرونا در خوزستان همچنان بالاست

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۳۰۸۴

موارد بیماری کرونا در خوزستان همچنان بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان اظهار کرد: موارد بیماری همچنان در استان سیر صعودی دارند.

وی افزود: بار مراجعه به مراکز منتخب و کلینیک‌های تنفسی استان روز به روز بیشتر می‌شود و تخت‌های بیمارستانی به بیماران کرونایی تخصیص داده شده‌اند.
 
رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: از مردم انتظار داریم که پروتکل‌های بهداشتی، به ویژه ماسک زدن را رعایت کرده و از تردد در خیابان‌ها پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس، از نیمه دوم بهمن ماه آمار مربوط به کرونا در خوزستان افزایش چشمگیری داشته بطوری که ۱۲ شهر آن در وضعیت قرمز قرار گرفتند که پس از گذشت قریب به یک ماه وضعیت چهار شهر از قرمز به نارنجی تغییر کرد اما همچنان بار مراجعه به مراکز درمانی بالاست و به گفته پرسنل بهداشت و  درمان استان ادامه این روند خطرناک خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان آمار صعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امید جهان نژادیان عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خوزستان به صورت تضمینی خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان افزود: از این میزان ۱۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

وی ادامه داد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دوروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شد.

به گزارش مهر، در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

کد خبر 6088178

دیگر خبرها

  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • زنگ خطر مالاریای وارداتی/ مالاریای بومی نداریم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید