Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@00:08:18 GMT

خرید ساندبار و سیستم صوتی با قیمت مناسب

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۳۷۰۸

خرید ساندبار و سیستم صوتی با قیمت مناسب

اگرچه امروزه تلویزیونها با توجه به پیشرفتشان در زمینه کیفیت تصویر، توانسته اند غوغایی به پا کنند اما هنوز هم در اکثر موارد از ضعف سیستم صوتی رنج می برند و آنچنان که به کیفیت تصاویر تلویزیونها توجه می شود، به ارتقای سیستم صوتی توجه نمی شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تی وی خرید، ساندبارها و سینماهای خانگی وسایلی هستند که جهت ارتقای صدای تلویزیونها به نحوی بسیار مطلوب به کار می روند و علاوه بر این برخی کاربردهای دیگری نیز از قبیل قابلیت اتصال با گوشی تلفن همراه و یا اتصال حافظه های جانبی (فلش مموری) دارند که آنها نیز به نوبه خود می توانند هر یک در جایگاه خود سرگرم کننده و جذاب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه اهمیت دارد این است که این وسایل می توانند صداها را با کیفیتی بسیار بیشتر از سایر وسایل از قبیل تلویزیون به گوش برسانند. ساندبارها و سینماهای خانگی حتی می توانند حالتهای صدا را در همان قالبی که هستند پخش کنند؛ برای مثال حالتهای موسیقی، اخبار، صدای بیس دار و برخی حالتهای دیگر در آنها به کار رفته که بسیار موثر هستند.

ساندبارها و سینماهای خانگی دارای طراحی بسیار لوکسی هستند که می توانند علاوه بر مسئولیت اصلی خود، به عنوان یک مزین منزل نیز از آنها استفاده کرد. به عبارتی دیگر دکوراسیونی که از وجود آنها در منزل به وجود می آید بسیار زیبا و لولس خواهد بود.

البته طراحی این وسایل متفاوت است و اگر بخواهید یکی از این دستگاه ها را داشته باشید که هم فضای زیادی را اشغال نکند و هم کیفیت خوبی داشته باشد، ساندبارها بهترین گزینه برای شما خواهند بود. سینماهای خانگی اگرچه فضای بیشتری می طلبند اما متناسب با آن کیفیت بهتر و دکوراسیون شیک تری هم خلق می کنند.

سیستمهای صوتی یکی دیگر انواع دستگاه های پخش صدا با کیفیت بالا بوده و از طراحی گوناگون (تک پارت تا چند پارت) هستند. این سیستمها در اکثر موارد برای جشنها و محافل و مکانهایی که نیاز به صدایی بسیار بلند است به کار برده می شوند.

سیستمهای صوتی با استفاده از باندهای بزرگی که در آنها کار گذاشته می شوند توان ایجاد بیس های قدرتمند را در خود گنجانده اند و به همین دلیل شنیدن صدایی که از سیستمهای صوتی تولید می شود شما را به وجد خواهد آورد.

در هر حال می خواهید از شنیدن صداها نهایت لذت را کسب کنید و لحظاتی پر انرژی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما خرید سیستم صوتی و ساندبار است. اگر قصد خرید تلویزیون هم دارید، بعد از خرید تلویزیون حتما یک ساندبار یا سیستم صوتی هم خریداری کنید تا از همان ابتدای استفاده از تلویزیون، از کیفیت صدای خارق العاده نیز لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت انواع تلویزیون سینماهای خانگی سیستم صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران  جوان، قیمت کنونی هرکیلو بره نر را ۲۱۵ هزار تومان و دام سنگین  ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوسفندی در فروشگاه ها و قصابی ها ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان و گوشت نر گوساله ۰ تا ۴۲۰ هزار تومان است.

پوریان ادامه داد: عرضه گسترده دام زنده موجب شده تا گوشت به قیمت واقعی خود برسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه جمعیت دام سبک به بیش از ۷۱ میلیون راس و دام سنگین ۵.۵ میلیون راس رسیده است، افزود: با توجه به افزایش زایش دام ها در فصل بهار، روند جمعیت دامی افزایش می یابد که این مهم به نفع مصرف‌کنندگان داخلی است.

به گفته او، بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات  روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن می رسد.

پوریان گفت: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود. گفتنی است با توجه به زایش های زمستان و بهار امکان صادرات ۵۰۰ هزار راس دام به بازارهای هدف وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • شاخص های لازم در زمان خرید لوله داربستی ؛ اصولی خرید کنید!
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • خرید ترازو دیجیتال
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت