Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد: شیوع کروناویروس موجب بیش از یک میلیون مورد بارداری ناخواسته شده است.

به گزارش ایسنا، سازمان ملل اعلام کرد: نزدیک به ۱۲ میلیون زن در کشورهای فقیر در دوران همه گیری کووید-۱۹ از دسترسی به روش های پیشگیری از بارداری محروم بوده اند که موجب وقوع ۱.۴ میلیون مورد بارداری ناخواسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی سازمان ملل نشان داد: در دوران شیوع کروناویروس زنان دسترسی به روشهای پیشگیری از بارداری را از دست داده اند زیرا بیماری کووید-۱۹ مانع از دسترسی به زنجیره های تامین و برنامه های تنظیم خانواده شده است. همچنین زنان به دلیل محدودیت در تردد، تعطیلی مراکز درمانی و ماندن در خانه آسیب دیده اند.

صندوق جمعیت ملل متحد اعلام کرد: باید این اطمینان حاصل شود که زنان و دختران بدون وقفه به داروها و تجهیزات سلامت مادران دسترسی دارند. تاثیر مخربی که بیماری کووید-۱۹ بر زندگی میلیون ها زن و دختر طی سال گذشته داشته تاکید کننده ضرورت تداوم دسترسی به خدمات بهداشت باروری است.

به گزارش ایسنا به نقل از ژاپن تودی، داده های صندوق جمعیت ملل متحد نشان داد: در ۱۱۵ کشور با درآمد کم و متوسط  زنان طی یک سال گذشته به طور متوسط حدود ۳ ماه از دریافت خدمات تنظیم خانواده محروم بوده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق جمعیت ملل متحد سازمان ملل کرونا در جهان کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در همایش روز جهانی مشاوره گفت: یکی از مسئولیت‌های معاونت امور زنان و خانواده در سند مهندسی و فرهنگی، تدوین منشور مشاوره خانواده است که به تدوین نهایی رسیده و پس از طی مراحل قانونی اعلام خواهد شد.

وی افزود:برای برنامه‌ریزی در پیشگیری یا کاهش طلاق، برنامه مدونی در ستاد زن و خانواده در دولت تصویب و پلتفرم همساز برای زوجین نوپا ایجاد شد و مشاوره برای زوجین و مهارت های زندگی به آنها آموزش داده می شود.

وی با اشاره به صفر شدن پشت نوبتی مستمری زنان سرپرست خانوار، گفت: خدمات و حمایت هایی مشاوره ای به هنگام روانشناسی، خدمات حقوقی و توانمندسازی نیز باید صورت گیرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به نقش روانشناسان در امیدآفرینی، افزود: نقش روانشناسان در شادی آفرینی در زندگی در روح و جان بشر و تلاش برای بهینه بودن و زیبا زندگی کردن افراد بر کسی پوشیده نیست. در درمان بیماری های جسمی توصیه به روان آرام و سالم و روح شاداب می شود و این روح و روان است که می تواند سلامت جسم را تضمین کند یا به او برگرداند.

خزعلی ایجاد انگیزه، امید آفرینی، عشق و نشاط با توجه به شناخت توانمندی ها را مهمترین نقش روانشناس دانست، گفت: نقش روانشناسان برای جلوگیری از ناهنجاری ها و آسیب ها بر کسی پوشیده نیست و روانشناسان در ارتقای بینش، روش، دانش، کنش و واکنش نقش اساسی دارند و این روانشناسی سلامت و روانشناسی کمال است و روانشناسان می توانند توانمندی های فرد را به خوبی شناسایی کنند و قوه ها، داشته ها، ظرفیت ها و استعدادهای فرد را تبدیل به عمل و فعلیت و زندگی اور را متحول کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات