Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:47:15 GMT

مواسات و همدلی نیروی انتظامی البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۴۹۶۰

مواسات و همدلی نیروی انتظامی البرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و همچنین سال نو مرکز آموش علمی تخصصی شهید چمران نیروی انتظامی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی و دست گیری از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمندان جامعه در مرحله‌ای دیگر از این رزمایش ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال را تهیه و بین اقشار توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در جریان اجرای این مرحله از کمک‌های مومنانه در این مرکز در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در اجرای رزمایش مواسات گفت: با فرمان مقام معظم رهبری نیروی انتظامی از همان روز‌های اول رزمایش‌هایی را در سراسر کشور در مراکز انتظامی اجرا کرد و امروز بیش از چهار مرحله رزمایش اجرا شده است و در این چهار مرحله توانستیم بیش از یکصد و سی هزار بسته کمک معیشتی که ارزش متوسط هر بسته پنج میلیون ریال بوده است را تهیه و توزیع کنیم و تمام این بسته‌ها به همت و کمک کارکنان خیر نیروی انتظامی تهیه شده و بین اقشار آسبیب دیده توزیع شد است.

حجت الاسلام مهدویان، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش تخصصی و علمی شهید چمران نیز در این خصوص افزود: مرکز آموزش شهید چمران در کنار وظیفه خود در امر آموزش و با کمک پرسنلی که حقوق چندانی دریافت نمی‌کنند در مسیر کمک‌های مومنانه پیش تازه بوده است و در طی دوره‌های کمک‌های مومنانه در این مرکز هشتصد و بیست و پنج بسته کمک معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته سه میلیون ریال را تهیه و در جامعه هدف توزیع کرده است.

او افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات در مرکز آموزشی شهید چمران نیز پانصد بسته دیگر به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال و در مجموع یک میلیارد و پانصد هزار ریال را تهیه کرده است که در روز‌های پایانی سالی به شکلی بتوانیم با توزیع آن‌ها بخشی هر چند ناچیز از مشکلات معیشتی جامعه هدف را کاهش دهیم.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش مواسات نیروی انتظامی میلیون ریال شهید چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد