Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار تصاویری از شهر موشکی دیگری که نیروی دریایی سپاه پاسداران در اختیار دارد، بازتاب خاصی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است

قدس آنلاین: به گزارش  خبرگزاری تسنیم، گرچه رسانه های عبری زبان از جمله یسرائیل هیوم و هاآرتص تلاش کردند تا صرفا به انتشار خبر و بخشی از تصاویر مربوط به آن بپردازند اما خوانندگان این رسانه ها کامنت های جالبی را در این رابطه منتشر کردند که قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مخاطبین روزنامه یسرائیل هیوم در ذیل این خبر نوشت: (سیاست های) نتانیاهو طی 20 سال گذشته کمک شایانی به پیشرفت ایران در این زمینه داشته است.

یک خواننده دیگر در واکنش به کامنت فرد دیگری که رنگ موشک ها را زیبا توصیف کرده بود نوشت: این موشک‌ها را هرگز دستکم نگیر، این موشک‌ها سرعت بسیار بالایی دارند و می توانند همه ما را به دیار نیستی بفرستند.

یکی دیگر از مخاطبین یسرائیل هیوم هم پیشنهاد کرد یک نیروی کماندوی اسرائیل این محل را مشخص و منفجر کند که پاسخ شنید: ظاهرا چندان هوشیار نیستی، لطفا شما خودت لباس کماندویی به تن کن یک تاکسی بگیر و شبانه به خلیج فارس برو و آنجا را منفجر کن!

دیگری نوشت با این موشک ها ظاهرا پناهگاه های عادی چندان به کار ما نخواهند آمد.

فردی دیگر گفته است: این موشک ها باعث کاهش قیمت املاک در اسرائیل می‌شوند زیرا از این پس مردم فقط به فکر خرید و ذخیره کردن مواد غذایی خواهند بود.

یکی دیگر هم گفت ایرانی ها آنقدر هوشمند هستند که اصلی ترین داشته‌های خود را به نمایش نگذارند و این تسلیحات صرفا تسلیحات نمایشی (قدیمی‌تر) آنهاست.

پایگاه اطلاع رسانی متخصص در مسائل نظامی هم در خبر کوتاهی نوشت: این اولین پایگاهی نیست که سپاه پاسداران از وجود آن در نزدیکی سواحل دریا خبر می‌دهد، چون حسین سلامی فرمانده سپاه هم  به رسانه‌ها گفته بود این یکی از شهرهای موشک های راهبردی سپاه است.

دبکا فایل پایگاه اطلاع رسانی نزدیک به محافل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هم با استناد به تحلیل منافع نظامی نوشت: این یک واقعیت که ایران پایگاه های مختلفی برای شلیک موشک در اختیار دارد، امر تازه‌ای نیست گرچه تاکید فرماندهان ایرانی بر توانمندی شلیک موشک های دقیق و نقطه زن در صحنه های جنگ دریایی هم پیش از این تکرار شده بود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهر موشکی سپاه رسانه های صهیونیستی موشک ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آستانه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل پیش از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749284

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی