Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@00:09:08 GMT

کرمانشاه به شهر رنگ و بوم تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۶۳۳

کرمانشاه به شهر رنگ و بوم تبدیل شده است

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه، دکتر احسان احمدی‌نصر اظهار داشت: با وجود کمتر توسعه یافتگی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه، همواره جاذبه‌های کرمانشاه به عنوان گهواره تمدن بشری مورد توجه ویژه گردشگران بوده است.

وی با اشاره به اقدامات مهم صورت گرفته استان کرمانشاه در بحث توسعه گردشگری طی ۱۰ سال گذشته، افزود: شهرداری کرمانشاه در این زمینه به عنوان ریل توسعه بیشترین نقش آفرینی را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون زیباسازی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا اقدامات حوزه زیباسازی شهری و جذب گردشگر در نوروز سال گذشته و امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و تمامی اقدامات این معاونت با اولویت حفظ سلامت شهروندان صورت گرفت.

احمدی نصر با بیان اینکه تمامی اقدامات کمیسیون زیباسازی شهرداری کرمانشاه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا استان کرمانشاه خواهد بود، گفت: مردم طی دوران شیوع ویروس کرونا به دلایل قرنطینه خانگی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آزرده خاطر هستند که این کمیسیون با بازآفرینی و طراحی مبلمان متفاوت و خاص شهری سعی در ایجاد فضای چشم نواز و نشاط برانگیز در سطح شهر کرمانشاه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه عمده طراحی مبلمان شهری کرمانشاه از باب گذر بوده تا تجمعی صورت نگیرد، بیان کرد: به خاطر وجود ویروس کرونا برپایی جشن‌های نوروزی را در شهر کرمانشاه نخواهیم داشت، اما قرار است با اندیشیده شدن تمهیدات مراقبتی ۲ سفره هفت سین در ۲ نقطه مختلف شهر بر پا شود.

احمدی نصر با اشاره به آرایش متفاوت مبلمان شهری که به صورت ویژه برای استقبال از بهار ۱۴۰۰ در حال انجام است، خاطر نشان کرد: کرمانشاه با آذین بندی‌های خاص و متفاوت به شهر رنگ و بوم تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در این خصوص رنگ آمیزی متنوع در ۱۰ نقطه از پیاده روها، نصب ۶ مجسمه به شکل گاو با طراحی کارتونی و نصب ۴۰ اِلمان ثابت و مفهومی در نقاط مختلف با هدف ایجاد شادی و شادابی در سطح شهر کرمانشاه و در بین شهروندان در حال انجام است.

رئیس کمیسیون زیباسازی شهرداری کرمانشاه افزود: انجام ۴۰ مورد نقاشی دیواری، نصب کیوسک‌های گل در مناطق ۲ و سه، مسقف شدن بلوار نوبهار با سازه‌های چادری، کاشت گونه‌های خاص گل و گیاه و نور پردازی خاص ‏۲۰ نقطه شهری مطابق با استانداردهای جهانی از دیگر اقدامات این کمیسیون برای استقبال از فصل بهار است.

احمدی نصر نگاه به زیباسازی و طراحی مبلمان شهری کرمانشاه را آسمان آبی و زمین پاک دانست و گفت: تمام این اقدامات با رویکرد کاهش هزینه‌ها و ماندگاری طولانی مدت برای داشتن یک شهر زیبا، امن و سرزنده انجام شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه سعید طلوعی کرمانشاه شهرداری کرمانشاه احمدی نصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است

شهردار خوی گفت: تمامی افتخارات شهرداری خوی درسطح استانی و کشوری مرهون تلاش‌های تک تک اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر خوی با بیان اینکه تجلی اراده مردم در مدیریت شهری در شوراهای شهر تبلور می‌یابد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بیشتر حوزه‌های شهری گام‌های خوب و موثری جهت رفاه حال مردم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به مسیر گشایی‌ها، نهضت آسفالت معابر و نیز کمربندی شهید سلیمانی افزود: در طول تاریخ شهرداری این حجم از مسیرگشایی‌ها بی‌بدیل بوده و مسیرگشایی خیابان شیخ نوایی تا جاده قطور نمود اقدامات زیرساختی شهرداری است.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به معدود سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: امروزه شهرداری در جایگاهی قرار دارد که مدیران شهری و شوراهای شهر با فراغ بال پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و در میز خدمت اخیر مدیریت شهری این امر بر همگان ثابت شد و تمامی اقدامات مجموعه شهرداری با اراده و حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر محقق شده است و نمود ادعای ما کسب عناوین مختلف استانی و ملی برای شهر ما خوی است.

نصرالله‌پور در خاتمه با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه شورا تصریح کرد: عملکرد شهرداری خوی در اکثر حوزه‌ها و به خصوص عمرانی و فرهنگی با کلانشهرهایی نظیر تبریز، اصفهان و ارومیه قابل مقایسه است، چرا که معتقدم همکارانم در شهرداری و شورای شهر با تمام توان در مسیر موفقیت و سربلندی شهر خوی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 749189

دیگر خبرها

  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود