Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر‌ها امروز با حضور جمع زیادی از داوطلبان در تهران هم‌زمان با سراسر کشور همراه بوده و تا ساعت ۲۰ تمدید شده است.

خبرگزاری میزان - ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر‌ها پس از ۷ روز، امروز با حضور جمع زیادی از داوطلبان در تهران هم‌زمان با سراسر کشور مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام از داوطلبان شورا‌ی اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری نیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۲۲ فروردین به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

ششمین دورۀ انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها در هزار و ۳۷۲ شهر و ۴۰ هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری، همزمان با سیزدهیمن دورۀ انتخابات ریاست جمهوری و البته انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شش حوزه و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن(نرم‌افزار) موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام است. بنابراین داوطلبان از روش‌های استفاده از نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و یا از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان می‌توانند ثبت‌نام کنند.

 

تکمیل می‌شود

برچسب ها: انتخابات شوراها تهران انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات شوراها تهران انتخابات شورای اسلامی اسلامی شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی کنند؛ در ضمن، ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نموده‌اند می‌بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است