Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، علی علیزاده در حاشیه مراسم جشن تولد ۴۰ سالگی محمد ربیعی و تمدید قرارداد او با باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم قرارداد محمد ربیعی را تمدید و او را برای دو فصل دیگر در شهر رفسنجان حفظ کنیم. ربیعی خودش این تیم را به لیگ برتر آورد و خودش به این تیم در لیگ برتر شخصیت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دو فصل آینده می‌تواند پروژه‌ای که خودش در این تیم آغاز کرده را به بهترین شکل تکمیل کند.
علیزاده با اشاره به اهداف مس رفسنجان در دو فصل آینده لیگ برتر گفت: هدف‌گذاری ما در فصل اول، حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر بود که به لطف خدا این اتفاق انجام خواهد شد. در فصل دوم، یعنی فصل آینده به دنبال کسب رتبه تک رقمی هستیم و در فصل سوم، حضور در جمع ۶ تیم و کورس سهمیه آسیایی. ما در دو فصل آینده این اهداف را دنبال خواهیم کرد.
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: از محمد ربیعی تشکر می‌کنم که به ما اعتماد کرد و در رفسنجان ماند. همینطور از زندینی که تلاش زیادی برای تمدید قرارداد ربیعی انجام داد و در نهایت این اتفاق خوب رقم خورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مس رفسنجان لیگ برتر علی علیزاده نیم فصل سرمربی مس رفسنجان محمد ربیعی فصل آینده لیگ برتر دو فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • چگونه داروین نونیز نگذاشت محمد صلاح بهترین گلساز لیگ برتر شود؟ / فیلم
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)