Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:42:22 GMT

حمایت کمیته امداد از ۲۹۰ نخبه علمی در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۱۶۴۳

حمایت کمیته امداد از ۲۹۰ نخبه علمی در استان ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، قنبر موسی نژاد در آیین تجلیل از دانشجویان نخبه و برگزیدگان علمی مورد حمایت این نهاد در استان، اظهار کرد: هم اکنون ۲۹۰ نخبه دانش آموز، دانشجو و دانش آموخته مددجو در حوزه‌های تحصیلی، ورزشی، دینی از حمایت‌های ویژه کمیته امداد برخوردار هستند که از این تعداد ۷۰ نفر در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند و از این تعداد نیز ۱۵ نفر از آنان در حال تحصیل در رشته‌های پزشکی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نخبگان مورد حمایت این نهاد اگرچه که از لحاظ اقتصادی در تنگنا بوده‌اند اما از لحاظ علمی و داشتن استعدادهای درخشان در سطح بالایی قرار دارند.

وی اشتغال این نخبگان را از دغدغه‌های اصلی آنان برشمرد و گفت: امیدواریم آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌ها در این استان زمینه استفاده از توان و ظرفیت این قشر و استفاده از توان علمی آنان را فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۹ هزار دانشجو و دانش آموز از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد برخوردار هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این همایش اظهار کرد: تأثیرگذاری خدمات علمی، آموزش و فرهنگی کمیته امداد به مردم به عینه در جامعه قابل لمس است.

حجت الاسلام محمد فتاحی افزود: کمیته امداد از دستگاه‌هایی است که در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، دینی و مذهبی بهترین نوع خدمات را به نیازمندان و مددجویان ارائه می‌دهد.

وی افزود: ارتباط خوب و موثر کمیته امداد با قشر نخبه و تحصیل کرده مورد حمایت این نهاد زمینه رشد و بالندگی و پیشرفت این قشر را فراهم کرده است.

کد خبر 5171568

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی جوانان نخبه ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل گرگان بارش برف انتخابات شوراي شهر شیراز کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از حمایت ۵ هزار و ۱۴۰ معلم در این استان از ایتام و محسنین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، جلال شیخ‌پور، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: توانمندسازی مددجویان و کاهش فقر تحصیلی از مهم‌ترین برنام‌های کمیته امداد است.

او با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان، اضافه کرد: معلمان همواره در پویش‌های احسان و نیکوکاری پیش‌قدم بوده‌اند.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان با تقدیر از فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی معلمان، یادآور شد: 5هزار و 140معلم در این استان حامی ایتا و محسنین هستند.

شیخ‌پور بیان کرد: معلمان لرستان حمایت از 9 هزار و 710 نفر را به‌عهده گرفته‌اند و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه به حساب این افراد واریز می‌کنند.

او با اشاره به مشارکت معلمان در طرح ایتام و اکرام، اعلام کرد: معلمان لرستان 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال گذشته به ایتام و محسنین این استان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند