Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@21:10:55 GMT

۹ جان باخته در حوادث چهارشنبه آخر سال

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۱۷۶۷

‍‍‍‍‍‍

آخرین آمار حوادث شب چهارشنبه آخر سال از مصدومیت هزار و ۷۹۰ نفر تا ساعت یک بامداد چهارشنبه حکایت دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه تعداد جان‌باختگان این حوادث به ۹ تن رسید.   دکتر لاری گفت: از میان مصدومان ۶۰۲ نفر آسیب چشمی و ۵۱۸ نفر نیز دچار سوختگی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس اورژانس کشور هم اعلام کرد: در حوادث شب چهارشنبه آخر سال ۸۰ مورد قطعیِ عضو گزارش شده است.   دکتر کولیوند درگفتگو با شبکه خبر از بستریِ ۲۰۰ نفر از مصدومان خبر داد و گفت متاسفانه تعداد فوت‌شدگان و قطع عضو افراد در این حوادث در مقایسه با پارسال افزایش یافته است.   رئیس پلیس تهران از بازداشت شماری هنجارشکن در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.   سخنگوی ناجا گفت: هنجارشکنان و اخلال‌گران نظم و امنیت شب چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: حوادث ، چهارشنبه آخر سال ، مصدومان ، جان باختگان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حوادث چهارشنبه آخر سال مصدومان جان باختگان شب چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟