Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@23:07:59 GMT

استقلال به دنبال امتیاز در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۱۹۷۸

استقلال به دنبال امتیاز در تبریز

آبی پوشان پایتخت امروز در هفته هجدهم رقابت های لیگ بیستم به مصاف ماشین سازی می‌روند و تلاش می کنند دومین برد خود را با هدایت مجیدی در لیگ برتر کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در هفته هجدهم لیگ بیستم امروز و از ساعت ۱۶ مهمان ماشین سازی خواهد بود، آبی‌ها در حالی به مصاف خود حریف می‌روند که روزهای اخیر در بازار نقل و انتقالات تلاش‌های زیادی کرده‌اند تا بازیکنان جدیدی را به اردوی خود اضافه کنند اما تا این لحظه بمب‌های نقل و انتقالاتی آنها به نتیجه نرسیده و باید دید در نهایت به کجا خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر ماشین سازی تبریز به تازگی دچار تغییرات در کادر فنی شده و مجدداً با سعید اخباری لیگ بیستم را ادامه می‌دهد. گفتنی است استقلال در هفته گذشته برد خوبی را برابر فولاد داشت و تلاش می‌کند با پیروزی در تبریز کنار دیگر مدعیان در کورس قهرمانی لیگ بیستم باقی بماند.

مظاهری درون دروازه

بعد از تغییراتی که در کادر فنی آبی‌ها ایجاد شده به نظر می‌رسد رشید مظاهری درون دروازه مورد اعتماد آن هاست و در ترکیب فیکس خواهد بود، عملکرد خوب وی در طول فصل شانس حضور مظاهری را بیشتر از حسینی کرده و او در این بازی درون دروازه استقلال خواهد بود.

مدافعان ثابت

محمد نادری، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و احمد موسوی، چهار مدافع آبی‌ها برابر ماشین سازی خواهند بود. در واقع روزهای اخیر کادر فنی تیم مهره‌های اصلی خط دفاع را شناخته و به این مدافعان اعتماد کامل دارد.

خط میانی آبی‌ها

مسعود ریگی، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند هافبک‌های مجیدی در مصاف با سبز پوشان ماشین هستند، قطعاً طی روزهای آینده و با فعالیت در پنجره نقل و انتقالاتی مهره‌های دیگری نیز به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد.

مهاجمان

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید، شیخ دیاباته و مهدی قایدی مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود و باید دید چه عملکردی را برابر مدافعان تیم تبریزی خواهند داشت.

کد خبر 481777

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران سرمربی استقلال لیگ برتر فوتبال ترکیب استقلال ترکیب بازیکنان فرهاد مجیدی مربیگری فرهاد مجیدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ماشین سازی لیگ بیستم آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

دو تیم استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)