Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان سه مورد تیراندازی جداگانه در سه سالن ماساژ در منطقه آتلانتا واقع در ایالت جورجیای آمریکا ۸ نفر، از جمله ۶ زن آسیایی‌تبار کشته شدند.     به گزارش یورونیوز، تیراندازی و کشتار در جورجیا حدود ساعت ۵ عصر سه شنبه به وقت محلی آغاز شد. جی بیکر، کلانتر شهرستان چروکی در جنوب شرقی آمریکا گفت ابتدا در جریان تیراندازی در سالن ماساژ آسیایی یانگ در این شهرستان واقع در ۶۵ کیلومتری شمال آتلانتا، یک نفر زخمی و چهار نفر دیگر کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیکر گفت در میان کشته شدگان دو زن با نژاد آسیایی به همراه یک زن و یک مرد سفیدپوست وجود دارد و افزود که فرد زخمی یک مرد اسپانیایی‌تبار است.   ردنی برایانت، رئیس پلیس آتلانتا، مرکز ایالت جورجیا به خبرنگاران گفت شامگاه سه شنبه، اندکی قبل از ساعت ۶ عصر مأموران پلیس در این شهر تماسی درباره «سرقت در حال انجام» در سالن ماساژ «گلد اسپا» دریافت کردند. آنها هنگام ورود به محل حادثه، با جسد سه زن روبرو شدند که به ضرب گلوله کشته شده بودند.     سالن ماساژ گلد اسپا، یکی از محل‌های تیراندازی در ایالت جورجیا/ خبرگزاری آسوشیتدپرس   برایانت گفت در همان زمان که مأموران در حال بررسی گزارش اولیه تیراندازی بودند، با تماس دیگری متوجه شدند که به یک مرکز اسپا و رایحه‌درمانی در سوی دیگر خیابان حمله شده و یک زن بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است. هر چهار فرد کشته شده در آتلانتا آسیایی‌تبار بودند.   به گفته پلیس محلی، مردی که گمان می‌رود عامل هر سه تیراندازی مرگبار بوده، حوالی ساعت ۸ و نیم شب به وقت محلی در جنوب جورجیا بازداشت شده است. این مرد رابرت آرون لانگ نام دارد که ۲۱ ساله و اهل وودستاک در شهرستان چروکی است. پلیس عکسی از این مظنون سفیدپوست را منتشر کرده است.   همزمانی تقریبی این تیراندازی‌ها، شباهت مکان‌های مورد حمله و قربانیان نشان می‌دهد که به احتمال زیاد عامل همه این حملات و انگیزه او یکسان بوده است. اما کارشناسان پلیس هنوز ارتباط این حوادث با یکدیگر را با اطمینان تأیید نکرده‌اند. مظنون در نقطه‌ای دور از محل تیراندازی بازداشت شده است.     سالن رایحه‌ درمانی، یکی از محل‌های تیراندازی در ایالت جورجیا/ خبرگزاری آسوشیتدپرس   اگرچه هنوز انگیزه دقیق این حملات برای مقام‌های محلی روشن نیست و آنها نمی‌دانند که آیا دلیل قومیتی یا نژادپرستانه انگیزه این ماجرا بوده یا نه، اما واحد مبارزه با تروریسم اداره پلیس نیویورک برای پیشگیری از بروز خشونت، بلافاصله گشت‌های اضافی را در محله‌های سکونت آسیایی‌تبارها مستقر کرد.   چند روز پیش جو بایدن، رئیس جمهوری آمریكا در یک سخنرانی تلویزیونی افزایش جرایم ناشی از تنفر و تبعیض علیه آمریکایی‌های آسیایی‌تبار را محکوم کرده بود. برخی گروه‌های مدنی می‌گویند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا با «ویروس چینی» خواندن ویروس کرونا در ایجاد حس تنفر از چینی‌تبارها و آسیایی‌تبارها در آمریکا سهیم بوده است. لینک کوتاه: asriran.com/003FnF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایالت جورجیا آسیایی تبار سالن ماساژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است؛ اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • بازداشت بیش از ۱۰۰حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)