Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@05:56:27 GMT

الهامی: تصمیم گرفتم درباره داوری حرف نزنم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۷۴۴

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تصمیم گرفتم در مورد داوری حرف نزنم و نمی‌توانم بگویم شرایط چطور بود.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*من هم ابتدا ایام شعبانیه را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل را تبریک می‌گویم و خوشحالم در روزی که عید خوبی برای مسلمانان است سه امتیاز شیرین گرفتیم. هواداران ما امسال خیلی مشقت کشیدند و هرچند این برد دیر، ولی به موقع بود.

*خوشحالم بازیکنانم به خود باوری رسیدند دست تک تکشان را می‌بوسم و درود به شرفشان، رفاقت را معنا کردند و خود من را شرمنده کردند. همین طور مجموعه همکارانم، از هواداران چه آن‌هایی که در خانه بودند چه آنهایی که روی پشت بام‌های اطراف ورزشگاه بودند تشکر می‌کنم و دست شان را می‌بوسم و دعای خیرشان بدرقه ما بود، تشکر می‌کنم. ما مستحق سه امتیاز در هر دو نیمه بودیم و می‌توانم بگویم یکی از بازی‌های پرموقعیت تیم ما بود. شاید در جام حذفی زیاد دو تیم موقعیت زیادی نداشتند. حتی یک موقعیت نصف و نیمه به سایپا ندادیم. سایپا ساختار خوبی دارد و مجموعه خوبی دارد و به آن‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

* همین که تیم موقعیت سازی می‌کند نشان خوب بودن است و قطعا جایی به بار می‌نشیند و یکی از دلایلش می‌تواند استرس باشد. می‌شود موقعیت‌ها از دست برود. خدا را شکر که بازیکنان در این دو بازی که بنده حقیر در تیم بودم موقعیت‌ها به بار نشسته و یک مقدار از فشار روحی خارج شدند، اما هنوز به جایگاه مورد نظر نرسیده ایم و هنوز در جدول اصلا وجود نداریم و نمی‌توانیم بابت این برد خود تیم‌مان شادی کنیم. کار سختی پیش رو داریم و باید سنگ تمام بگذاریم.

* تازه جنگ از امروز شروع شده و تا انتها خیلی راه داریم. هنوز هم عقب هستیم و فقط می‌توانم این برد را به هواداران تقدیم کنم و هرچند ناچیز است مردم می‌توانند با این برد ۴۸ ساعت شاد باشند و این برایم بهترین دستاورد از این بازی است.

*تصمیم گرفتم در مورد داوری حرف نزنم و نمی‌توانم بگویم شرایط چطور بود. سیدعلی یکی از بهترین داوران ایران است و کامل شناخت دارم و می‌دانم جز بهترین داوران ایران است، ولی خوب و بدش را نمی‌گویم. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم وخرسندم که او و کادرش داور بازی ما بودند.

بیشتر بخوانید:  الهامی، کاپیتان استقلال را به نساجی می‌بَرد!

انتهای پیام/

برچسب ها: نساجی مازندران ساکت الهامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران نساجی مازندران ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد، داور در صحنه گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم مرتکب اشتباه شده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی طوری نبود که سختی زیادی داشته باشد و بازیکنان کار خودشان را می‌کردند. تنها مورد گل اول پرسپولیس بود که به نظرم زمانی که ارونوف توپ را گرفت، توپ در کنترل کامل بازیکن آلومینیوم بود و بازیکن پرسپولیس با عمل شارژ کردن، دستش را پشت کمر حریف گذاشت و دستش کامل باز و همین باعث شد تعادل بازیکن آلومینیوم به‌هم بخورد. این حرکت به اعتقاد من خطا بود. گاهی ببیننده در این صحنه‌ها فکر می‌کند خطایی نشده است، ولی چون دست بازیکن روی کمر بازیکن حریف بوده و شارژ کرده، خطاست. دو صحنه مشابه دیگر هم در جریان بازی رخ داد که داور خطا اعلام کرد.

 

.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یک صحبتی هم درباره چیدمان داوری دارم، داور چهارم این بازی، داور بازی قبلی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران بوده است. متأسفانه این نوع چیدمان درست نیست. با این همه داورهایی که داریم به نظرم این نوع چیدمان برای داوری ما نقص است.

کارشناس داوری کشورمان درباره گل اول آلومینیوم به پرسپولیس نیز توضیح داد: در دقیقه 85 گل اول آلومینیوم زمانی به ثمر رسید که قبل از ورود توپ به داخل محوطه، یک بازیکن آلومینیوم با گرفتن دست بازیکن پرسپولیس مانع از توانایی بازیکن برای دفع توپ شد. در آن صحنه هم باید داور به نفع پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد.

 

.

 

کارشناس داوری کشورمان در پایان درباره اخطار داور به لیموچی به دلیل شبیه‌سازی در وقت‌های اضافه گفت: این اخطار درست بود و مهاجم آلومینیوم تمارض کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!