Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری، با یادآوری دو عنصر صبر و بصیرت در بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: فرمایش رهبر انقلاب برگرفته از کلام حضرت علی است که فرمودند این پرچم را جز  کسانی که اهل صبر و بصیرت هستند نمی‌توانند حمل کنند.

 وی اضافه کرد: برای شناخت دشمن و ترفندها و نیرنگ‌ها و فریب نخوردن از آنها، نیاز به بصیرت و برای به زانو درآوردن دشمن نیاز به صبر و استقامت هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر جبهه حق این دو عنصر را نداشته باشد یعنی راه‌های مقابله با دشمن را نداند و با ترفندهایش ناآشنا بوده و بصیرت، تحمل و استقامت هم نداشته باشد، توان مقابله با این ترفندها را نخواهد داشت.

وی با اشاره به گسترش فضای مجازی و افزایش اقبال جوانان به شبکه‌های اجتماعی بر لزوم استفاده از این ظرفیت برای روشنگری تاکید کرد و گفت: فضای مجازی در عین اینکه وسیله و ابزاری برای انتقال مطالب مفید است، اگر به‌درستی مدیریت نشود، می‌تواند ابزاری مضر و خطرناک و به تعبیر رهبری  یک قتلگاه برای جوانان باشد برای همین این فضا باید به درستی مدیریت شود.

مجتهدشبستری گفت: اگر مدیریت این فضا، دست جوانانی قرار گیرد که انگیزه دینی و تواصی به صبر و بصیرت دارند، آنها می‌توانند در جامعه امیدآفرینی کرده، واقعیت‌ها و پیشرفت‌های جبهه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را نشان دهند.

وی با اشاره به نشان دادن برخی اخبار در فضای مجازی از فساد و خیانت در کشور گفت: بعضا مشاهده می‌کنیم که در فضای مجازی با نشان دادن اینکه چه فسادها و خیانت‌هایی صورت گرفته ایجاد یاس و ناامیدی می‌کنند. البته ممکن است یک مورد از این موارد هم اتفاق افتاده و درست باشد ولی در موارد متعددی، حق و باطل را ممزوج می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کسی که اطلاعات کافی ندارد با مشاهده عکس‌ها، فیلم‌ها و مطالب در فضای مجازی گمان می‌کند که فسادهای فراوانی در کشور صورت گرفته و حتی یک انسان شایسته و صالح در نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد. حال اینکه واقعیت اینطور نیست

مجتهدشبستری افزود: ممکن است افراد فاسدی هم وجود داشته باشند، اما در عین حال افراد بسیار شایسته و صالحی هم در کشور مشغول خدمت هستند و این واقعیت باید برای نسل جوان تببین شود و ببینند که اگر ما ریزش‌هایی داشتیم رویش‌هایی هم داریم.

مجتهدشبستری با اشاره به اهداف و تلاش‌های دشمن برای از بین بردن زنجیره تواصی میان مردم اظهار کرد: وقتی مردم دلسرد شده و امیدی به آینده نداشته باشند، طبیعتا بحث تواصی هم منتفی خواهد شد؛ موضوعی که می‌تواند تواصی را در جامعه زنده کند امیدآفرینی است؛ اگر یاس و ناامیدی در جامعه‌ای حاکم شود، آن جامعه رو به سقوط و انحطاط خواهد رفت.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترداندن یاس و ناامیدی در کشور است، گفت: اگر ما بتوانیم معروف بزرگ تواصی را انجام داده و مردم را نسبت به آینده روشن و درخشان، مطمئن و از حیله‌ها و تزویرهای دشمن آگاه و به صبر و استقامت دعوت کنیم، نقشه دشمن شکست خواهد خورد.

27215

کد خبر 1496684

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس خبرگان فضای مجازی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب جوانان فضای مجازی یاس و ناامیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید