Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد استقلال مقابل ماشین سازی اظهار داشت: با مربیانی که به کادر فنی تیم اضافه شده‌اند، وضعیت استقلال بهتر شده اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که بازیکنان با جان و دل بازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

وی افزود: نمی‌خواهم بگویم ماشین سازی تیم ضعیفی بود، اما مقابل استقلال دست و پا بسته بازی کرد، اما در کل استقلال روز خوبی داشت و امیدواریم که این تیم بتواند به روند خود ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چقدر می‌توان به قهرمانی استقلال امیدوار بود، عنوان کرد: استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده و نام و شخصیت این تیم باعث می‌شود که در بالای جدول باشد. البته در بعضی مواقع شرایطی رخ می‌دهد و مشکلاتی به وجود می‌آید که معمولا از بیرون به تیم تحمیل می‌شود و همین مسأله باعث می‌شود قهرمانی از دست برود، اما معتقدم شرایط استقلال به شکلی است که تیم‌ها مقابل این تیم احساس ترس می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

گروسی در خصوص جذب امین قاسمی نژاد و آرمان رمضانی و ترافیک در خط حمله این تیم اضافه کرد: فرهاد مجیدی با این تیم کار می‌کند و نزدیک تیم است. او با توجه به افکارش بازیکن می‌گیرد. امسال دیاباته در چندین بازی مصدوم بود و شرایط بازی نداشت. استقلال در هر پست نیاز به دو بازیکن خوب دارد و اگر قاسمی نژاد هم به تیم اضافه شود حتی می‌تواند پشت مهاجمان به تیم  کمک کند. فراموش نکنید استقلال باید در سه جبهه بجنگد و همه بازیکنان باید شرایط ایده آل داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از معضلات استقلال در فصل گذشته این بود که زیاد بازیکن نداشت ولی الان که قاسمی نژاد و رمضانی جذب شده می‌گویند چرا اینقدر بازیکن می‌گیرید. البته قبول دارد استقلال در خط هافبک احتیاج به مهره دارد، ولی با شناختی که از امین قاسمی نژاد دارم او می‌تواند در پشت مهاجمین نیز به ما کمک کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فوتبال عملکرد ورزشی قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: می دانستیم بازی سختی است و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. یک توپ کاملا ساده را تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به گل رسیدیم. باید بازی را مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل بزنیم که یکی از آنها مردود شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این پیروزی را تقدیم به هواداران استقلال می کنم. از همه بازیکنانم هم تشکر می کنم که با قلب شان بازی کردند. یک نکته را هم باید بگویم و آن اشاره به قضاوت داور است. ناظمی برای تیم من سه اشتباه تاثیرگذار در گذشته داشت اما امروز قضاوت بی نقصی داشت. او بازی سختی را قضاوت کرد چرا که انتقال توپ خیلی سریع بود.

نکونام در واکنش به این که پیروزی پرسپولیس چقدر تیم شما را تحت فشار گذاشت گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند. تمرکزمان روی چهار بازی آینده است و از فردا کارمان را دوباره شروع می کنیم.

وی با بیان این که هر چه جلوتر می رویم کار سخت تر می شود، در مورد عملکرد دو بازیکن خارجی استقلال و بازیکنانی که مد نظرش بود گفت: تلاش کردیم که بازیکنان و تیم قوی داشته باشیم به خاطر هواداران. من بازیکنانی را رصد کردم که به درد استقلال می خوردند. من دو بازیکن کلیدی را تا پایان فصل ندارم. سیلوا و آرمین تازه از مصدومیت رها شده اند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد درگیری حامدی فر با بازیکن ذوب آهن گفت: چیزی که به من گفتند این بود که حرکاتی صورت می گرفته و بازیکن ما از پشت بازیکن حریف را هل می دهد. من خودم صحنه را ندیدم و چیزی که نقل شده بود را عنوان کردم.

جواد نکونام در مورد آینده استقلال و مدیریت این باشگاه گفت: فعلا تمرکزمان روی بازی با فولاد است و به مسایل دیگر فکر نمی کنیم.

کد خبر 6098811

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر