Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@19:16:52 GMT

سپاهان- تراکتور / پاگشای کاپیتان برابر تیم سابق

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۱۷۴۲

سپاهان- تراکتور / پاگشای کاپیتان برابر تیم سابق

حساس‌ترین دیدار هفته پایانی سال ۹۹ فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور

پنجشنبه، ۲۸ اسفندماه، ساعت ۱۵:۳۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: پیام حیدری

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش، شبکه سهند (تبریز)

آخرین رویارویی: تراکتور صفر- سپاهان یک

سپاهان به دنبال دومین دبل فصل با چاشنی صدرنشینی

تیم فوتبال سپاهان در حالی در آخرین دیدار خود در سال ۹۹ به مصاف تراکتور تبریز می‌رود که در هفته گذشته لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۶ بر یک آلومینیوم اراک را شکست دهد و با توجه به توقف پرسپولیس در آبادان، با این تیم در صدر جدول هم امتیاز شود و تنها به دلیل یک گل تفاضل کمتر در رده دوم باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محرم نویدکیا جمعه گذشته و پس از برد درخشان برابر آلومینیوم، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی برابر تیم منسجم مس رفسنجان قرار گرفتند، دیداری که بسیار برای سپاهان سنگین بود و طلایی پوشان اصفهانی که به نظر در باد برد پر گل برابر آلومینیوم خوابیده بودند به سختی و با گل دقیقه ۱۲۰ این تیم را شکست دادند.

حالا اما سپاهان که از باد برد پر گل آلومینیوم خارج شده یک رقیب سر سخت دیگر را در نقش جهان پیش رو دارد، تیمی که اگرچه در این فصل روی نیمکت وضعیت با ثباتی نداشته اما از نظر امتیاز گیری بد عمل نکرده و با ۲۶ امتیاز در رده پنجم جدول است و می‌توان این تیم را از مدعیان قهرمانی به شمار آورد. سپاهان با پیروزی برابر آلومینیوم اولین رقیب خود را در فصل جاری رفت و برگشت شکست داد تا به اصطلاح برابر این تیم دبل کرده باشد و بازی فردا فرصت دیگری است تا تراکتور به دومین تیمی که سپاهان برابر آن دبل می‌کند تبدیل شود. سپاهان در نیم فصل نخست در تبریز تراکتور را شکست داد و حالا فرصت این را دارد تا با دبل برابر این تیم نیم نگاهی هم به صدر جدول داشته باشد تا در صورت لغزش پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان، صدرنشین شود.

تراکتور که در نیم فصل دوم رسول خطیبی را برای سرمربیگری به خدمت گرفته است، در دو هفته ابتدایی نیم فصل دوم یک برد و یک تساوی داشته است و امیدوار است با حفظ روند خوب خود تا رده‌های بالاتر جدول بالا بیاید. خطیبی در نیم فصل نخست یک بار با آلومینیوم اراک رو در روی سپاهان قرار گرفت که در آن دیدار سپاهان به سختی با یک گل از سد این تیم گذشت.

تراکتور همچنین در جام حذفی باید به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رفت که این دیدار به دلیل انصراف تیم ماهشهری لغو شد تا تراکتور با استراحت ۱۳ روزه به مصاف سپاهان بیاید.

سوژه بزرگ بازی فردا بدون شک کاپیتان تیم ملی و سپاهان، احسان حاج صفی است. حاج صفی که ابتدای هفته پس از فسخ با تراکتور به سپاهان پیوست فردا اولین دیدارش را در بازگشت به سپاهان برابر تراکتور، تیم سابقش انجام خواهد داد. صید بزرگ سپاهان در نقل و انتقالات در حالی فردا پس از چندین فصل دوری برای سپاهان به میدان می‌رود که محرم نویدکیا حساب ویژه‌ای روی او در مسیر قهرمانی لیگ برتر باز کرده است.

با این حال اما با توجه به روی فرم بودن اکثر بازیکنان سپاهان، اینکه احسان در کدام پست برای سپاهان به میدان برود علامت سوال بزرگ است. دفاع چپ، هافبک دفاعی و وینگر چپ ۳ پستی هستند که احتمال استفاده از حاج صفی در آنها وجود دارد و با توجه به آمادگی بالای نورافکن در دفاع چپ و محبی در پست وینگر چپ به نظر می‌آید نویدکیا به استثنا بازی فردا از احسان در حالت معمول در خط میانی به عنوان یکی از ۳ هافبک تیمش بازی بگیرد اما اینکه کدام بازیکن از بین هافبک‌ها نیمکت نشین می‌شود مشخص نیست.

نویدکیا البته برای بازی فردا چندان چالشی در زمینه ترکیب اصلی تیمش نخواهد داشت زیرا محمدرضا حسینی به دلیل ۴ اخطاره شدن از بازی با تراکتور محروم است و احسان حاج صفی جانشین او می‌شود تا محمد محبی به سمت راست منتقل شود.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، عزت الله پورقاز، محمد کریمی، احسان حاج صفی، سروش رفیعی، محمد محبی، احسان حاج صفی و سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی تراکتور:

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، پیمان بابایی و محمد عباس زاده

کد خبر 481886

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان تیم فوتبال تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق احسان حاج صفی بازی فردا نقش جهان لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تاکنون بیست و پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته و استقلال بر خلاف تمام پیش‌بینی‌ها، توانسته است تا این مقطع از فصل صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کند. آبی پوشان که تنها پرسپولیس را به عنوان رقیب خود در راه کسب عنوان قهرمانی می‌بینند، امروز میزبان ذوب آهن خواهند بود.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

جواد نکونام که امید زیادی دارد تا تیم سابقش یعنی نساجی امروز در قائمشهر از پرسپولیس امتیاز کسب کند، احتمالاً تیمش را با کمترین تغییرات ممکن نسبت به دیدار قبل برابر تراکتور به زمین مسابقه خواهد فرستاد. تنها تغییر محتمل در ترکیب آبی پوشان، می‌تواند حضور آرمین سهرابیان به جای ایمان سلیمی در جمع نفرات اصلی باشد.

سید حسین حسینی که دیدار مهم قبلی تیمش برابر تراکتور را به دلیل محرومیت از دست داده بود، حالا و با پشت سر گذاشتن دوران محرومیتش می‌تواند یک بار دیگر برای استقلال به میدان برود. کاپیتان آبی‌ها که رقابت سختی در جدول کلین شیت‌های لیگ برتر با حسین پورحمیدی و علیرضا بیرانوند دارد، امیدوار است که امروز دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

همانطور که در بالاتر نیز گفته شد، در صورت تایید کادر پزشکی، ممکن است آرمین سهرابیان بعد از ۲ بازی غیبت، به ترکیب آبی پوشان برگردد. خط دفاعی استقلال در نیمه دوم دیدار برابر تراکتور متزلزل نشان داد و نکونام به دنبال تقویت این بخش از ترکیب تیمش است. در کنار سهرابیان و به مانند بازی‌های قبلی، این روزبه چشمی خواهد بود که وظیفه رهبری خط دفاعی را بر عهده خواهد داشت. محمد حسین مرادمند نیز سومین مدافع آبی‌ها در بازی حساس امروز مقابل ذوب آهن خواهد بود.

نوار پاس گل‌های متوالی ابوالفضل جلالی در دیدار هفته قبل مقابل تراکتور پاره شد. با این حال، مدافع استقلال که در این فصل عملکرد قابل توجهی داشته و برای کسب عنوان بهترین پاسخ لیگ برتر با ریکاردو آلوز رقابت می‌کند، امروز نیز از ابتدا به میدان می‌رود. در سمت راست، باز هم انتخاب نخست کادر فنی، صالح حردانی خواهد بود.

نکونام برای انتخاب جانشین مهدی پور، می‌تواند از میان زبیر نیک نفس و امید حامدی‌فر یک بازیکن را در کنار آرش رضاوند به میدان بفرستد که در این میان شانس زبیر برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است. جلوتر از این دو بازیکن نیز، جلال الدین مارشاریپوف بازی خواهد کرد. ستاره ازبکستانی استقلال در دیدارهای اخیر تیمش کم فروغ ظاهر شده و آبی‌ها امیدوارند که او یک بار دیگر به روزهای خوبش بازگردد.

مهرداد محمدی در تبریز بسیار پرتلاش و جنگنده ظاهر شد اما او در باز کردن دروازه تراکتور بدشانس بود. در یک صحنه و در دقایق پایانی بازی، شلیک تماشایی این بازیکن به تیرک دروازه اصابت کرد. او که همواره در استادیوم آزادی برای تیمش مثمر ثمر بوده است، در تلاش است تا مقابل ذوب آهن نیز بدرخشد. دیگر عنصر تهاجمی آبی‌ها، گوستاوو بلانکو خواهد بود. مهاجم بلند قامت آرژانتینی، یکی از امیدهای گلزنی تیمش به شمار می‌رود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن:

سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

کد خبر: 1229592 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • فینال ومبلی: خداحافظی باشکوه کاپیتان وفادار!
  • حال تراکتور با مطهری خوب شد(عکس)
  • درخواست کاپیتان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم