Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پرویز قزلباش شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت پایدار بیماری در زنجان افزود: این واحد دانشگاهی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروزی نیز نیازمند تامین وسیله نقلیه بوده و علاوه بر آن همکاری تامین اجتماعی در افزایش مراکز ۱۶ ساعته نیز اهمیت دارد، اما متاسفانه با وجود آموزش ها هنوز شکل عملی به خود نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته طغیان کرونا در برخی روستاهای استان مشاهده شده است، اضافه کرد: در این خصوص در روستای خرمدرق ماهنشان ۱۱ نفر مثبت، روستای ذاکر زنجان ۲۱ مورد مثبت، در روستای زهترآباد طارم هفت مورد، در روستای سوله و قشلاق گرماب خدابنده نیز ۶ نفر مورد گزارش شده است.

این مسوول، با اشاره به وضعیت کرونایی شهر ابهر گفت: با توجه به جمعیت این شهر  طی روز گذشته ۵۵ نفر مورد مثبت  کرونایی شناسایی شده که از این تعداد ۲۳ مورد به میزان ۵۰ درصد فقط  به شهرهای هیدچ و صائین قلعه اختصاص داشته است.

وی یادآوری کرد: وضعیت پایدار بیماری کرونا به این معنا نیست که شرایط مطلوبی است و در این میان علاوه بر همکاری دستگاه‌های متولی بخش پیش بیمارستانی و بهداشت و درمان نقش ویژه ای در کنترل بیماری داشته اند.

قزلباش افزود: طبق تقسیم بندی به لحاظ بروز بیماری در بخش بستری کرونایی، شهرهای خرمدره، زنجان و ابهر، ایجرود، خدابنده، ماهنشان، طارم و سلطانیه به ترتیب قرار گرفته اند و این موضوع نشان می دهد در تعطیلات نوروزی باید به وضعیت شهرهای پر ریسک توجه داشت.

این مسوول با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهر زنجان پایدار است ادامه داد: هر چند طی هفته های گذشته بصورت مختصر روند افزایشی مبتلایان در ابهر وجود داشت، کاهشی شد اما نشانه هایی بیانگر توجه ویژه به این شهر است.

وی اظهار داشت: وضعیت کرونایی شهر خرمدره نیز احتمال بروز نوسانات کرونایی را نشان می دهد که نیازمند توجه بوده و این مهم در دیگر شهرهای سلطانیه، ماهنشان، طارم و ایجرود به دقت رصد می شود.

قزلباش با اشاره به اینکه طبق پیشنهاد معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونایی شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره نارنجی شده است، افزود: طی بررسی ها میزان رعایت بهداشت فردی طارم ارتقا یافته در مقابل در زنجان و ایجرود مختصری کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: میزان استفاده از ماسک در خدمت دهندگان طی هفته دوم اسفند در شهرهای ماهنشان، خدابنده روند کاهشی داشته و این در حالی است که استفاده از ماسک در دفاتر پیشخوان دولت و جایگاههای سوخت نمود بیشتری دارد.

برچسب‌ها کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟