Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@22:09:41 GMT

تمرینات گروهی شارلوا تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۲۹۶۳

پس از جولان کرونا در شارلوا، تمرینات گروهی این تیم تعطیل شد

تمرینات گروهی تیم شارلوای بلژیک پس از ابتلای تعدادی از بازیکنان و مربیان از جمله کاوه رضایی به ویروس کرونا تعطیل شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت Hbvl بلژیک، 12 عضو تیم شارلوا از جمله کاوه رضایی به ویروس کرونا مبتلا شدند و این باشگاه با ارسال نامه‌ ای به سازمان لیگ بلژیک خواهان لغو بازی شنبه آینده برابر برشچوت در چهارچوب هفته سی‌ ام این رقابت‌ ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تمرینات گروهی تیم شارلوا نیز در پی ابتلای 12 تن به ویروس کرونا تعطیل شده است.

اخبار داغ 

پنجره نقل ‌و انتقالات استقلال باز شد محمد انصاری در راه مس رفسنجان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لبران جیمز به یکی از مالکین باشگاه لیورپول تبدیل شد بی توجهی زیدان به درخواست بیشتر بازی کردن راموس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمرینات گروهی تعطیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت

به گزارش ورزش سه علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن از دو نسل محتلف که جزو مصدوم های پرسپولیس به حساب می آیند تمرینات انفرادی خود را در زمین چمن ادامه می دهند. 

نام پورعلی گنجی از لیست پرسپولیس خارج شده چرا که او تا پایان فصل جاری شاید به زحمت آماده مسابقات شود و کلا 6 بازی و 5 هفته حدودا تا آخر فصل داریم و دیگر خبری از بازی های حذفی هم نیست. 

علیرضا خدادادی هم که مثل آل کثیر برای جراحی دست دست کرد مدتهاست دور از میدان بوده و امیدوار است مثل علیرضا عنایت زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی ماه ها دور از میدان بوده اند در تمرینات پیش فصل آینده شرایط تمرین با تیم را پیدا کنند و برای فصل بعد با قدرت آماده شوند.

دیگر خبرها

  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز