Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:09:50 GMT

پویش عید درخانه هستیم در البرز کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۳۱۱۲

پویش عید درخانه هستیم در البرز کلید خورد

مدیرکل آموزش و پرورش البرز روز پنجشنبه به ایرنا گفت: با نزدیک شدن به زمان تحویل سال نو و تعطیلات نوروزی یکی از نگرانی‌های جدی مسوولان  به ویژه  کارکنان درمانی بیمارستان‌ها، جدی نگرفتن  شیوع کرونا توسط بخشی از مردم  در سراسر کشور است.

سالار قاسمی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال شاهد درخواست بسیاری ازکنشگران اجتماعی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درخصوص پیشگیری از چرخه انتقال ویروس کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان البرز نیز خواستار قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در حمایت از تلاش ایثارگرانه مدافعان سلامت در فضای مجازی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت:  براین اساس « پویش عید درخانه هستیم »  به عنوان حرکتی ارزشمند توسط دانش آموزان و فرهنگیان در البرز  ایجاد شده که از مردم دعوت  کرده اند تا نوروز امسال را درخانه بمانند و از سفر و حتی دید و بازدیدهای مرسوم خودداری کنند.

قاسمی تصریح کرد: متاسفانه با وجود همه هشدارهایی که مسوولان بهداشتی و مدیران درباره سرعت شیوع ویروس کرونا داده‌اند، بازهم شاهد رفتن به مسافرت و حضور شهروندان استان در بازارها و میادین هستیم و این یعنی برخی شهروندان هنوز خطر شیوع این ویروس را درک نکرده اند.

وی اضافه کرد: دراین پویش دانش آموزان و فرهنگیان پیامی کوتاه به صورت متنی، فیلم کوتاه ،عکس، صوت و دلنوشته های نوروزی با موضوع نوروز و کرونا دربستر شبکه شاد و فضای مجازی برای دوستان و گروه های خانوادگی خود ارسال و منتشر می کنند.

 قاسمی با بیان اینکه پیوستن به این پویش درواقع نشان از توجه هر فردی به سلامت خود و عزیزانش دارد، یادآورشد: این اقدام مهم می تواند درآگاه‌سازی کامل جامعه نسبت به اهمیت درخانه ماندن طی روزهای پیش رو بردارد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزادامه داد: دانش آموزان و فرهنگیان البرز در این پویش از مردم درخواست کرده اند که بیایید دست در دست هم دهند تا به مبارزه با بحران بیماری کرونا با در خانه ماندن بپردازند.

وی گفت: دراین پویش به مردم یادآوری شده است که بیایید با کمترین هزینه و با قرنطینه خانگی، جان خود و خانواده‌هایمان را نجات دهیم.

قاسمی افزود: دراین پویش برسه اصل در خانه ماندن، نه به مهمانی و در صورت خروج اضطراری از خانه و استفاده از ماسک تاکید شده است.

وی تاکید کرد: در خانه ماندن بهترین ومطمئن ترین راه حل برای کنترل و مبارزه با بیماری کروناست که همه ما باید به آن نگاه خاصی داشته باشیم.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار فرهنگی دارد.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا البرز مدارس ویروس کرونا البرز اخبار کنکور دانش آموزان و فرهنگیان ویروس کرونا خانه ماندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)

با نزدیک شدن فصل امتحانات برخی از دانشجویان و دانش‌آموزان عراقی برای درس خواندن به حرم امام حسین(ع) می‌روند.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان