Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی رجایی نیا گفت: در خراسان شمالی 701 داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای استان در مهلت مقرر ثبت نام کردند که امروزتایید نهایی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی رجایی نیا، دبیرستاد انتخابات خراسان شمالی و مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری استان در گفت و گو با عصر اترک با اعلام این خبر اظهار کرد: 620 نفر از داوطلبان تایید شده مرد و 81 نفر از آنان زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجایی نیا گفت: 139 نفر از آنان دارای سابقه عضویت در شورای شهر و 562 نفر از آنان فاقد سابقه عضویت در شورای شهر هستند.

وی همچنین عنوان کرد: از این تعداد داوطلب انتخابات، 179 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان بجنورد، 128 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان شیروان و 97 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان اسفراین نامزد شدند.

وی همچنین افزود: 89 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان مانه و سملقان، 54 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان راز و جرگلان، 40 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان فاروج، 68 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان جاجرم و 46 نفر از آنان نیز برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان گرمه نامزد شدند.

رجایی نیاهمچنین عنوان کرد: با توجه به وجود 24 شهر در خراسان شمالی، تعداد کرسی های شورای شهرهای استان در ششمین دوره فعالیت شورای شهرها 128 کرسی خواهد بود.

وی افزود: در این دوره از انتخابات، در خراسان شمالی، به صورت میانگین به ازای هر کرسی 5.4 نفر داوطلب ثبت نام کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره تمایل داوطلبان به انجام ثبت نام حضوری بیشتر از ثبت نام الکترونیکی بود.

دبیرستاد انتخابات خراسان شمالی در بخش دیگری از سخن خود بیان کرد: 17 نفر از این نامزدها دارای مدرک تحصیلی زیردیپلم، 27 نفر از آنان دارای مدرک تحصیلی دیپلم، 60 نفر از آنان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، 366 نفر از آنان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، 200 نفر از آنان دارای مدرک تحصیلی فوق کارشناسی، 14 نفر از آنان دارای مدرک تحصیلی دکتری و 17 نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

وی یادآور شد: بر اساس قانون، مدرک تحصیلی برای شهرهای زیر 20 هزار نفر مقطع دیپلم و برای شهرهای بالای 20 هزار نفر مقاطع کارشناسی و بالاتر مد نظر قرار گرفته است.

رجایی نیا افزود: شرط ثبت نام برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم منوط به سابقه عضویت یک دوره کامل در شورای شهر شده است.

انتهای پیام/قهرمانی

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان شمالی رجایی نیا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خراسان شمالی مهد کشتی با چوخه است و پهلوانان زیادی از این خطه برای کشور در میادین ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده اند.
چوخه واژه‌ای کردی و نام لباسی است که کشتی گیران این رشته به تن می‌کنند که از شنل کوتاهی که کشتی گیران آن را با شال سفیدرنگی محکم می‌کنند تشکیل شده و از آنجا که این کشتی از قدیم در بین عشایر کرد شمال خراسان مرسوم بوده به نام کشتی باچوخه معروف شده است.
کشتی سنتی باچوخه خراسان شمالی سال ۸۷ به‌عنوان میراث معنوی به شماره ۳۰ در فهرست آثار ملی میراث ناملموس ثبت شد.

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه