Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:50:05 GMT

پرداخت حقوق و معوقات کارکنان شهرداری چوبر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۵۷۵۳

پرداخت حقوق و معوقات کارکنان شهرداری چوبر

شهردار چوبر از پرداخت حقوق، مزایا، عیدی، سنوات و بخشی از معوقات کلیه کارکنان اداری و خدماتی شهرداری خبر داد.

حامد قلی پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حقوق، مزایا، عیدی، سنوات و بخشی از معوقات و قسط بیمه کارکنان برای سال‌های ۹۳ تا ۹۶ پرداخت شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهرداری در طرح استقبال گفت: مسیرهای فرعی و رفیوژ میانی بلوار امام خمینی (ره) شهر چوبر پاکسازی و آزادسازی در مکان‌های عقب نشینی شده، انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار چوبر ادامه داد: آذین بندی شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید انجام و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران بر روی پل اصلی چوبر تعویض شده، رنگ آمیزی نیوجرسی‌های ورودی شهر به پایان رسیده و رنگ آمیزی سرعت گاه‌های مسیر اصلی نیز در حال اجرا است.

وی به اصلاح و تأمین روشنایی معابر سطح شهر چوبر با همکاری اداره برق بخش حویق افزود: برای عقب نشینی و اجرای دیوارکشی در ورودی خیابان امام حسین (ع) هماهنگی لازم انجام شده و ادامه عقب نشینی و دیوارکشی در خیابان شهید بخشی در حال انجام است.

قلی پور با بیان اینکه رفع مقطعی مشکل آبگرفتگی برخی از معابر انجام شده است. خاطرنشان کرد: لکه گیری آسفالت مسیرهای اصلی و فرعی چوبر آغاز شده و در آینده نزدیک برخی از معابر نیز آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به مراحل پایانی سنگفرش خیابان امام رضا (ع) گفت: ادامه تسطیح و شن ریزی معابر شهر چوبر با مصالح کارخانه‌ای در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، شهر چوبر در بخش حویق شهرستان تالش در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 482064

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري چوبر کارکنان شهرداری پرداخت حقوق شهرهاي ايران گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انجام شده شهر چوبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس گزارش‌ها، پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان از شش ماه به سه ماه کاهش پیدا کرده است.

محمد کرمی امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان اظهار کرد: برای ساخت مسکن در سیستان و بلوچستان محدودیتی برای تأمین زمین وجود ندارد و تشکل های کارگران با استفاده از ظرفیت تعاونی ها می توانند مشکل مسکن جامعه هدف خود را حل کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری ها نباید به کارگران خود بدهکار باشند، افزود: بر اساس گزارش ها میزان معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان از شش به سه ماه کاهش پیدا کرده است و باید تلاش کرد این میزان هم به صفر برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه به اجرای طرح های زیربنایی و توسعه ای در استان اشاره کرد و گفت: توانمندسازی‌ نیروی انسانی از ضروریات سیستان و بلوچستان است، چراکه کار با تجهیزات جدید و فنی، نیروی کار ماهر می‌خواهد.

کرمی بیان کرد: کار و تلاش عبادت است و افراد در جایگاه‌های مختلف نباید از کار کردن خسته شوند.

وی افزود: رشته های درسی آموزش و پرورش و دانشگاهها باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز