Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:48:04 GMT

دوربرگردان غیرهمسطح شهید برونسی در مشهد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۵۷۷۴

دوربرگردان غیرهمسطح شهید برونسی در مشهد افتتاح شد

شهردار مشهد در این مراسم گفت: از دی ماه امسال تاکنون ۲۴ هزار میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی شهر مشهد تزریق شده ‌است.
محمد رضا کلائی افزود: سازمان عمران شهرداری نیز فراتر از انتظار، تلاش خود را برای اجرای پروژه‌ها به کار بست و همه بخش‌های شهرداری نیز از این سازمان حمایت کردند.
وی ادامه داد: همدلی و همراهی شورای شهر و دستگاه‌های مختلف نیز برای اجرای پروژه‌های شهری قابل تقدیر است، سپاه نیز در اجرای پروژه‌ها و رفع معارض‌ها همکاری بی نظیری با شهرداری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شهردار مشهد گفت: پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شهید برونسی نیز امروز با هزینه حدود هزار میلیارد ریال بهره‌برداری شد تا از این طریق بخشی از بار ترافیکی از مسیر طرقبه و شاندیز رفع شود.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: عملیات اجرای این پروژه از تیر ماه امسال آغاز شد.
خلیل الله کاظمی افزود: با اجرای این پروژه، حجم ترافیکی بلوار وکیل آباد به پل شهید پرتوی کاهش می‌یابد و دسترسی به بلوار پیروزی نیز از این زیرگذر انجام می‌شود.
وی ادامه داد: اعتبارات عمرانی این معاونت در سال جاری ۸۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۷۸ درصد جذب شده است.

معاون شهرداری مشهد گفت: شورای شهر مشهد حق نظارت بر شهرداری و پروژه‌ها را دارد، ما نیز پاسخگو هستیم، تمام بخش‌های مالی پروژه‌ها در بودجه مشخص است، در شهرداری امکان هزینه ‌کرد بیشتر از آلبوم بودجه وجود ندارد، لذا ابهامات با بررسی آلبوم بودجه به راحتی رفع‌ می‌شود. 
رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: نقشه پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد سبدی متنوع در بخشهای مختلف شهر در دو و نیم ساله گذشته بوده‌ است.
محمد هادی مهدی‌نیا افزود: با برنامه‌ریزی مدیریت شهری و حمایت شورای شهر، تمام پروژه‌هایی که در این دوره کلنگ‌زنی شده‌ است به مرحله بهره‌برداری رسیده و پروژه بر زمین مانده نداریم.
وی ادامه داد: حریم مشهد و طرقبه - شاندیز از موارد اختلافی است که در ۱۳ سال گذشته حل نشده، این اختلاف مانع توسعه پایدار است، نمایندگان مجلس، شهردار مشهد و فرماندار طرقبه و شاندیز باید تلاش خود را برای حل این اختلاف به کار بندند، این اختلاف منجر به از بین رفتن ظرفیت‌های زمین می‌شود.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: دوربرگردان شهید برونسی برای هدایت بخشی از ترافیک بولوار وکیل‌آباد به بزرگراه شهید برونسی به طول ۵۴۳ متر با ۲۱ تیر مهار متقابل در این بولوار احداث شده است.
امیر ساوش حجازی افزود: این پروژه حدود ۹ معارض بزرگ داشت و در این پروژه ۹۶۰۰ نفر ساعت نیروی کارگر و متخصص به صورت شبانه روزی به کار گرفته شد.

برچسب‌ها شهرداری مشهد شورای شهر مشهد شاندیز محمدهادی مهدی نیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد شورای شهر مشهد شهرداری مشهد شورای شهر مشهد شاندیز اخبار کنکور مراسم گفت شهرداری مشهد شهید برونسی شورای شهر شهر مشهد پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی