Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@21:49:34 GMT

فاصله‌گذاری اجتماعی در تهران76درصد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۶۶۲۶

استاندار تهران از رعایت ۷۶ درصدی فاصله گذاری اجتماعی در تهران خبر داد و گفت: تهران در زمره سه استان برتر در رعایت فاصله گذاری اجتماعی قرار دارد. ناطقان: انوشیروان محسنی بندپی، ظهر پنج شنبه در آئین تقدیر از مسئولین امنیتی و انتظامی شهرستان تهران اظهار داشت: امنیت پایدار امروز در استان تهران حاصل خستگی ناپذیری همه ارکان انتظامی و امنیتی تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسنی بندپی افزود: حجم فعالیت‌های مدیران با حجم امکانات هیچ تناسبی ندارد و پیچیدگی‌های استان تهران عملاً کار را دشوار کرده و فرمانداری تهران باید پاسخگوی ۹ میلیون جمعیت تهران باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فاصله گذاری اجتماعی در تهران ۷۶ درصد رسیده است و تهران در زمره سه استان برتر در رعایت فاصله گذاری اجتماعی قرار دارد عنوان داشت: از همه مردم می‌خواهیم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان حساس باشند تا شاهد رشد آمار ابتلاء نباشیم.

استاندار تهران گفت: در سال ۹۹ کمترین چالش‌های امنیتی جدی را در تهران شاهد بودیم و این حاصل هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است و باید اعلام کنیم که طی سال ۹۹ شاهد کاهش سالانه سرقت در شهر و استان تهران بوده ایم.

محسنی بندپی اظهار داشت: در استان تهران ۲ هزار و ۶۰۰ نفر داوطلب برای شوراها ثبت نام کردند و معاندین از همین ابتدا می‌خواستند انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و در این راستا آنچه برای ستاد انتخابات مهم است افزایش میزان مشارکت با رعایت کامل قانون و اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم که به منزله حق الناس است. منبع: مهر برچسب ها: فاصله گذاری اجتماعی ، تهران ، استان برتر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی تهران استان برتر فاصله گذاری اجتماعی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان