Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:25:48 GMT

الیگودرز پذیرایی مهمانان نوروزی نخواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۷۰۰۶

الیگودرز پذیرایی مهمانان نوروزی نخواهد بود

ماشالله نعمتی روز پنجشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان با بیان این مطلب که سلامت مردم از درجه و اهمیت بالایی برای ما برخودار است تصریح کرد: تمام مبانی ورودی به آرامستانها در شهرستان مسدود شده و با کسانی که سلامت مردم رو به خطر بیاندازند برخورد قانونی خواهد شد.

ملاطاهری رییس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز نیز با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در الیگودرز از مرز پنج هزار نفر گذشت گفت: ۹۰ درصد مبتلایان به بیماران کرونا در این شهرستان شامل افرادی هستند که در مراسم ترحیم و عروسی حضور داشته و یا با استان خوزستان در ارتباط بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رمضانی رییس پلیس راهور الیگودرز نیز گفت:تاکنون و در راستای جلوگیری از تردد و توقف وسایل نقلیه در مسیر آرامستان ها  ۲۶۱ مورد جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و ۱۲۲۰ مورد نیز تردد منع شبانه اعمال قانون شده است.

برچسب‌ها الیگودرز ویروس کرونا استانداری لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز ویروس کرونا استانداری لرستان الیگودرز ویروس کرونا استانداری لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در گذشت پیرترین معلم ایران در سن ۱۰۷ سالگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    رییس آموزش و پرورش مهاباد گفت: این معلم دلسوز و پرتلاش پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش مهاباد سرانجام در سال ۱۳۵۶ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به درجه بازنشستگی نایل آمده بود.

اسعد رسولی  افزود: قاسم رائر حجازی کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهرستان براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

وی افزود: مرحوم حجازی متولد سال ۱۲۹۶ بود که در سال ۱۳۱۶ به عنوان معلم در آموزش و پرورش استخدام شد و یکی از نخستین معلمان این شهر به شمار می‌آمد.

وی اضافه کرد: این معلم دلسوز و پرتلاش پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش مهاباد سرانجام در سال ۱۳۵۶ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به درجه بازنشستگی نایل آمده بود.

رییس آموزش و پرورش مهاباد گفت: مرحوم حجازی در دوران خدمتش در تمامی مقاطع تحصیلی به تدریس مشغول بود و علاوه بر ریاست اداره آموزش و پرورش، مسوولیت سازمانان جوانان و هلال احمر (شیرو خورشید) مهاباد را نیز در کارنامه مدیرتی خود داشت.

وی اظهار کرد: از مرحوم حجازی چند تالیف شامل کتاب خاطرات و دیوان اشعار به زبان‌های کُردی و فارسی به یادگار مانده است که هنوز به چاپ نرسیده است.

آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم حجازی با حضور گسترده مردم بویژه شاگران وی در آرامستان باغ فردوس مهاباد برگزار و مجلس ترحیم وی در مسجد مولوی این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • تصاویر بارش سنگین برف بهاری در این نقطه از ایران
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • فیلم/ بارش برف بهاری در الیگودرزِ لرستان
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • بارش برف بهاری در الیگودرز | حجم برف را ببینید
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • در گذشت پیرترین معلم ایران در سن ۱۰۷ سالگی