Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان افزود: سال ۹۹سالی  بسیار سخت برای مردم بود،  با تلاش و همدلی مدیران اجرایی و همراهی مردم علیرغم همه تلاش های دشمن برای رسیدن به اهداف خودش  توانستیم از این سال سخت همراه با تحریم های ظالمانه عبور کنیم و از خدا می‌خواهیم که ۱۴۰۰‌ را سالی پر از خیر و رحمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشن: ما باید از مردم  بخاطر تحمل این سختی‌ها قدردانی کنیم، خیلی از مشاغل در دوران کرونا تعطیل و مردم دچار چالش جدی شدند، ما تلاش کردیم این مشقت را به حداقل برسانیم ولی کار بسیار سختی بود، مدیران با تلاش و اعتقاد به ارزش‌ها تلاش کردند همه ظرفیت‌ها را بسیج کنند برای اینکه بحران ایجاد نشود.
جمالی پور تصریح کرد: کادر درمان نیز خود را وقف مردم کردند که قابل قدردانی هستند، همچنین نیروهای امدادی، نیروی انتظامی، قرارگاه شهید سلیمانی، دستگاه‌های خدماتی، سپاه نیز بدون تعلل به کمک ما آمدند و در حوزه کرونا و حوزه معیشتی کمک کردند.
نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد :خوشبختانه  این استان بیش از حد دچار آلودگی نشد و شرایط بدی در قزوین ایجاد نشد در حالی که شرایط و جمعیت قومیتی استان میتوانست شرایط خطرناکی را ایجاد کند اما تلاش مسوولان متولی باعث شد که شرایط استان کنترل شده باشد.
جمالی پور خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان نیز در این حوزه همراهی خوبی کردند و مصوبات ستاد کرونا را رعایت کردند، انسجام ایجاد شده در سطح استان قابل تقدیر است با توجه به همدلی‌های صورت گرفته شرایط روانی خوبی در استان رخ داد و توانستیم کرونا را به خوبی مدیریت کنیم و قزوین به عنوان استان مطلوب در حوزه مبارزه با کرونا مطرح شد.
وی افزود: امروز با همکاری یکدیگر شرایطی را ایجاد کردیم که مردم کمترین آسیب را در برابر کرونا نورزوی با تجمع همراه است که باید دقت شود، ما به دنبال اعمال محدودیت سخت نوروزی نیستیم اما مردم باید توجه کنند که دید و بازدیدهای نوروزی به کانون کرونا تبدیل نشود.
استاندار قزوین تاکید کرد : اگر فروردین را به خوبی مدیریت کنیم در اردیبهشت ماه شرایط متناسب تری خواهیم داشت.

جمالی پور با اشاره به پیش رو بودن انتخابات یاد آور شد:  سال آینده ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت و  دشمنان نظام تمام تلاش خود را  برای کاهش مشارکت مردم دارند  تا مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد باید با امید آفرینی شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

برچسب‌ها نوروز استان قزوین بیماری استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز استان قزوین بیماری نوروز استان قزوین بیماری استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان فسا با تاکید بر لزوم راهکاری سازنده برای تبعیض و شکاف بین مدارس دولتی و غیر انتفاعی گفت: یکی از معضلات در مسیر تحصیل جوانان و نوجوانان دانش‌آموز ما، وجود تبعیض در امکانات و کیفیت تحصیل بین مدارس عادی دولتی و مدارس خاص است که این مساله آثار شکننده علمی و روحی جبران ناپذیری بر دانش آموزان مستعد محروم دارد.

امام جمعه فسا افزود: لازم است تا معلمین عزیز از دل این کلاس‌های درس با استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود، دانش آموزان مؤثر باسواد و پژوهش‌محور تحویل جامعه بدهند.

وی اعلام کرد: طبق آمارهای موجود، در حال حاضر حدود ۱۷ میلیون نفر از جمعیت کشور دانش آموزی است و این یعنی یک پنجم کل جمعیت کشور را فقط دانش آموزان تشکیل می‌دهند که در اختیار آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام جمالی زاده تصریح کرد: ما چه اندازه در نقش آفرینی و تعلیم و اداره این سرمایه‌ها و این جمعیت ۱۷ میلیون نفری، آسیب شناسی و کار علمی پژوهشی کرده و در راستای ارتقا خروجی‌های آن نقش داشته‌ایم؟

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر ابراز کرد: با اینکه موضوع کار و کارگری در اسلام از جایگاه ممتازی برخوردار است و در بیانات بزرگان انقلاب در طول دوران انقلاب تاکنون بر رفع مشکل قشر کارگر تأکید می‌شده ولی هنوز در برخی موارد دیده می‌شود که کارگران عزیز ما دچار گرفتاری‌هایی همچون قراردادهای موقت، مشکل بیمه کارگران و وضعیت معیشتی این قشر در برخی مراکز و امثال آن هستند که می‌طلبد مسئولین کشوری در هر سه قوه، با در نظر گرفتن حقوق کارفرمایان در راستای ارتقای جایگاه کار و کارگری در کشور، فکری اساسی کنند.

حجت الاسلام جمالی زاده عنوان کرد: این در حالی است که رئیس‌جمهور بارها بر حل هرچه سریع‌تر مشکل بیمه کارگران تاکید و دستور فوری در این زمینه داده‌اند اما متأسفانه به گفته برخی کارگران طی چهار سال گذشته علاوه بر اینکه هیچ سهمیه جدیدی برای بیمه کارگران شهرستان فسا لحاظ نشده، بلکه بیمه ده‌ها کارگر را هم قطع کردند.

خطیب جمعه فسا متذکر شد: سزاوار نیست که این قشر را اینچنین در زحمت قرار دهیم زیرا اگر زمانی کار نباشد کارگر چگونه بیمه‌اش را پرداخت کند؟

وی در بخش پایانی خطبه‌های خود با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و بحران کم آبی، خطاب به مردم فسا بیان کرد: از مردم عزیز می‌خواهم مشکل کم آبی و صرفه‌جویی را در زندگی خود مدنظر قرار داده و مسئولین هم با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و تابستان، بر نحوه توزیع و مصرف آب به گونه‌ای نظارت داشته باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

حجت الاسلام جمالی‌زاده در خاتمه گفت: بر اساس اعلام کارشناسان، بارش‌های بهاری به کشاورزان شهرستان فسا بیش از چندین میلیارد تومان خسارت وارد کرده که امید است با تلاش مسؤولین جهاد کشاورزی استان فارس این خسارت‌ها هر چه سریع‌تر پرداخت شود تا بخشی از مشکلات آنها حل شود.

کد خبر 6089144

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • لحظات تلاش مار پیتون برای شکار نگهبان!
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود