Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:29:00 GMT

برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید تغییر مسیر بدهیم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۸۵۳۷

برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید تغییر مسیر بدهیم

ایسنا/کرمانشاه نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق کامل آرمان‌های انقلاب باید تغییر مسیر بدهیم که برای این کار به نقشه راه نیاز داریم.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز (۲۸اسفند) در آیین افتتاحیه پیشران‌های کلیدی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاکنون نتوانسته به اهداف و آرمان های خود به طور کامل دست پیدا کند، گفت: برای رسیدن به آرمان های انقلاب باید تغییر مسیر بدهیم و در این راستا نیاز به نقشه راه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: برای دستیابی به آرمان های انقلاب نیاز به ساخت ایرانی جدید با تکیه بر ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی داریم تا بار سنگین تشکیل دولت اسلامی را به سرانجام برساند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته تلاش کرده اند تا با تغییر اعتقادات مردم به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، اما به برکت حضور مردم ولایی ایران اسلامی و به ویژه جوانان نتوانسته اند به اهداف شوم خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برسند.

وی اشاره ای هم به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری داشت و گفت: امید است با ایجاد یک جنبش فراگیر نخبگانی شاهد انتخاب چهره‌ای اصلح در انتخابات باشیم.

وی سپس به بیان شاخصه‌های انسان انقلابی پرداخت و گفت: جوهره انقلابی بودن عدم رضایت از وضع موجود و داشتن آرمان و شجاعت برای بهبود اوضاع است.

قاضی‌زاده هاشمی اشاره ای هم به آسیب های فضای مجازی داشت و گفت: باید روشنگری در مورد آسیب های فضای مجازی را از مهدکودک‌ها، مدارس و دانشگاه ها آغاز کنیم تا آسیب های اجتماعی ناشی از آن را در جامعه را به حداقل برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به ایثار مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، گفت: استان کرمانشاه منابع خدادادی زیادی دارد و شایسته نیست جزو چند استان با نرخ بالای بیکاری باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه نائب رييس مجلس استانی سیاسی آرمان های انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ امیر سرتیپ رضا آذریان در یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن و ۱۴۱ شهید ارتشی شهرستان شیروان گفت: اقتدار شهدا در تمامی جهان زبانزد است و این شهدا انقلاب را با دستور امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: شهدا با یک تفکر و اندیشه قوی در مقابل استکبار جهانی ایستادند.
وی افزود: نیرو‌های جمهوری اسلامی در تمام ابعاد آماده اند و با نوآوری دفاع از آرمان‌های انقلاب را ادامه می‌دهند.
شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن بامداد ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۵ در منطقه جنوب حلب سوریه در دفاع از حرم و حریم به شهادت رسید.
شهرستان شیروان ۶۳۸ شهید دارد.

{$sepehr_media_11040946_600_350 }

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود