Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@19:59:15 GMT

افتتاح مرکز جامع خدمات توانبخشی هلال احمر در یزد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۹۷۲۵

افتتاح مرکز جامع خدمات توانبخشی هلال احمر در یزد

حرازی زاده با اشاره به اقدامات هلال احمر یزد در بخش های مختلف گفت: مرکز جامع خدمات توانبخشی هلال احمر به زودی در یزد افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محسن حرازی زاده» در بازدید از دفتر انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد گفت: جمعیت هلال احمر سعی دارد فعالیت های خود را به شهروندان نشان دهد زیرا اعضای جوان و داوطلب به عنوان پتانسیل های اصلی ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: عمده شرح وظایف بر اساس اولویت ها شامل امداد و نجات در حوادث، تکمیل تجهیزات و تامین نیروی انسانی برای حادثه و بحران های اجتماعی، جمع اوری کمک های مردمی و توانبخشی است.

وی افزود: ما برای این که بتوانیم امداد و نجات قوی تری داشته باشیم فعالیت های خود را تقویت می کنیم و از طریق استفاده از ظرفیت جوانان و نیروی خلاق در این قشر داین مسیر گام بر میداریم.

حرازی زاده ادامه داد: طرح ملی دادرس از جمله فعالیت های دیگر ما است که به صورت سالیانه با مشارکت آموزش و پرورش انجام می شود تا جوانان ما آمادگی لازم برای کمک های اولیه را داشته باشند.

وی بیان کرد: در سال 99 به دلیل شرایط ویژه برنامه های ما متفاوت بود و به مدیریت بیماری کووید 19 پرداختیم که بازخوردهای خوبی نیز از سوی مردم و مسئولان شاهد بودیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی، پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کابردی و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی، آموزش و بازآموزی نیروها نیز به عنوان اقدامات دیگر سازمان در جامعه است.

وی گفت: خدمات توانبخشی جمعیت هلال احمر دغدغه چندین ساله ما بود که در این راستا تجهیزات خوبی وارد استان شده و امیدواریم در سال 1400 این مرکز نیز افتتاح شود.

حرازی زاده بیان کرد: توزیع بسته های معیشتی در چندین مرحله، حمایت از بیماران آسیب دیده کرونا، اعزام کاروان های سلامت، اعزام تیم بهداشت و درمان به نهبندان نیز در یک سال گذشته انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای تجهیزات نیز به پهباد مجهز شدیم که فرآیند بسیار خوبی برا شناسایی و بررسی های ما است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: افتتاح خانه های هلال نیز از دیگر اقدامات ما بود که 30 خانه هلال قبل از دهه فجر افتتاح شد و الان 20 خانه دیگر نیز افتتاح شد و امیدواریم تا اردیبهشت ماه 1400 بتوانیم 20 خانه هلال دیگر را افتتاح کنیم.

حرازی زاده گفت: هدف خانه های هلال خدمات رسانی هلال احمر به نقاط دوردست است.

در ادامه این نشست نیز حجت الاسلام مجتبی شعشعی نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان یزد مطالبی در خصوص ماموریت های نهاد نمایندگی ولی فقیه در خلال احمد بیان کرد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد شبستان یزد هلال احمر یزد هلال احمر استان یزد جمعیت هلال احمر حرازی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده اظهار کرد: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه 1403 و تا ساعت 05:00 امروز جمعه، 11 استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و 54 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت 81 مورد عملیات انجام و به 2656 نفر امدادرسانی شده، 159 نفر اسکان اضطراری یافته اند، 118 نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در 281 منزل مسکونی تخلیه شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها 160 تیم عملیاتی شامل (615 نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: 9 دستگاه چادر، 349 تخته پتو، 197 تخته موکت، 468 کیلوگرم نایلون، 155 بسته غذایی بین متأثرین از سیل در این 11 استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان