Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خاضع گفت: نماز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ و ۶ فروردین ۱۴۰۰ در شهر یاسوج برگزار نمی شود.

حجت الاسلام «سید جواد خاضع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز، اظهار کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان و مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا با توجه به تداوم شیوع کرونا و این که سلامت شهروندان برای ستاد نماز جمعه از اهمیت والایی برخوردار است، مقرر شد به منظور حفظ سلامت شهروندان محترم، نماز جمعه در شهر یاسوج به مدت دو هفته (۲۹ اسفند ۱۳۹۹ و ۶ فروردین ۱۴۰۰) برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج گفت: از همه شهروندان درخواست داریم، برای ریشه کن شدن این بیماری، توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان را به صورت کامل رعایت و به هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند.

 

وی یادآور شد: امیدواریم با توسل و تضرع مومنین به درگاه الهی، در سال جدید شاهد بهبود شرایط و رخت بربستن این ویروس منحوس باشیم و چشم همه ما به جمال مؤمنان در نمازهای جمعه و جماعت، مجالس دعا و مناسک جمعی مردم متدین و خداجوی روشن شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه یاسوج ماسک کرونا نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075268 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • نماز جمعه تهران
  • همایشی از جنس سلامت در یاسوج
  • همایش پیاده روی در یاسوج