Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرماورد گفت: کاروان خودرویی کانون فرهنگی هنری خضرا مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) مادوان علیا به مناسبت اعیاد شعبانیه، حرکت خود را از امامزاده قاسم (ع) به سمت شهر مادوان آغاز کرد.

«حسن نرماورد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و به جهت بالا بردن سطح نشاط شهروندان در روز‌های قرنطینه، کاروان شادی در خیابان‌های شهر به حرکت در می‌آید و مردم را میزبان برنامه‌های خود می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری خضرا مادوان گفت: پویش دعای فرج، برگزاری مسابقات ویژه و فضاسازی محیطی با در نظر گرفتن شرایط بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی از دیگر برنامه‌های اعیاد شعبانیه است.

 

وی یادآور شد: با توجه به شرایط بیماری کرونا امسال نیمه شعبان متفاوت بوده و کاروان شادی خودرویی نیز با تزئین خودروها، نصب پرچم و پخش مولودی و چرخش در امامزاده قاسم (علیه السلام) انجام شد.

 

نرماورد گفت: کاروان خودرویی کانون فرهنگی هنری خضرا مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) مادوان علیا واقع در خیابان شهید «نورالله یزدان پناه» به مناسبت اعیاد شعبانیه، حرکت خود را از امامزاده قاسم (ع) به سمت شهر مادوان آغاز کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاروان خودرویی مادوان امامزاده قاسم ع اعیاد شعبانیه کانون فرهنگی و هنری اعیاد شعبانیه امامزاده قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی در مراسم معارفه رییس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: از زمانی که بار امانت این مسئولیت را به دوش گرفتیم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و انتظامی توانستیم برخی از مشکلات استان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دستگاه قضایی استان با همراهی معاونین و کارکنان صورت گرفته است گفت: داشتن برنامه و ساختار کارآمد با روحیه جهادی دو موضوع مهمی است که می‌توان برای حل مشکلات از آن بهره برد.

رئیس کل سابق دادگستری استان قزوین با بیان اینکه برخی از مشکلات موجود در استان قزوین به فعل و یا ترک فعل مدیران بازمی‌گردد، افزود: یکی از موضوعات چالشی در استان قزوین که دستگاه قضایی ورود پیدا کرد شرکت‌های خودرویی بود که در این بحث، ریسک ها را پذیرفتیم و با کمک شورای تامین این موضوع رو پیگیری و ساماندهی کردیم.

شعبانی اضافه کرد: در برخی موضوعات جلوتر از سیاست های قوه حرکت کردیم و در حوزه عفاف و حجاب جز استان‌های پیشرو و برتر در کشور بودیم.

گفتنی است در پایان این مراسم و با اهدا حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد و از خدمات و تلاش های علی شعبانی رییس کل پیشین دادگستری این استان تجلیل به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900680

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود