Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «میثم کلهری» روز جمعه در پنجمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان که به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام امروز یک میلیون بسته معیشتی را بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در کشور توزیع می‌کند که سهم استان کرمانشاه ۲۲ هزار بسته است.

وی ارزش تقریبی هر بسته را ۳۵۰ هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: در این بسته‌ها حبوبات، یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، روغن، رب گوجه فرنگی، پروتئین و بسته‌های بهداشتی وجود دارد که از طریق گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم‌نهاد، خیریه‌ها و فعالان اجتماعی بین مردم توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلهری با اشاره به اینکه امروز ۱۱ هزار بسته و مابقی آن تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود اظهار داشت : طبق برنامه‌ریزی که در ستاد اجرایی فرمان امام صورت گرفته است برگزاری این رزمایش‌ها متوقف نمی‌شود و هر ۴۵ روز یکبار تکرار این رزمایش‌ها را در برنامه داریم و تا زمانی که شر این ویروس کم نشود در خدمت مردم خواهیم بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کرمانشاه ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کرمانشاه اخبار کنکور ستاد اجرایی فرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین