Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه شب میلاد سیدالساجدین حضرت زین العابدین(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین،  همزمان با فرارسیدن شب میلاد چهارمین چراغ هدایت و پیام آور قیام عاشورا حضرت امام سجاد(ع) ویژه برنامه ای از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

ویژه برنامه شب ولادت امام زین العابدین(ع) در حرم مطهر رضوی ساعتی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت پرفیض امین الله توسط حاج صادق آهنگران آغاز شد و با اجرای سرود توسط گروه سرود نوجوانان «گلدسته های حرم» ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید واعظ شهیدی به ایراد سخنرانی پیرامون شخصیت موالید ماه شعبان به ویژه میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) پرداخت و گفت: آن حضرت پرورش یافته دامان مادری همچون ام البنین(س) بود. حضرت ابالفضل(ع) در برابر سختی ها و مشکلات دنیا همچون کوهی استوار بود و در میدان جنگ هیچ کس توان مقاومت در برابر او را نداشت.

وی یکی از مهمترین ویژگی های حضرت ابالفضل(ع) وفاداری بود افزود: وفای به عهد از جمله اموری است که در دین مبین اسلام تاکید بسیاری بر رعایت آن شده است.

حجت الاسلام واعظ شهیدی ابراز کرد: با مروری بر زندگی بزرگان دینی واضح است که هرکس به هرجایگاهی که رسیده به واسطه وفاداری به ائمه معصومین(ع) بوده است. بنابراین ما هم اگر می خواهیم در دنیا و آخرت سعادت مند شویم باید وفای به عهد را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

گفتنی است؛ قرائت دعای کمیل و ذکر توسل به اهل بیت(ع) پایان بخش این مراسم نورانی بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)