Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اتابک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عملیات آسفالت محور کمربندی گچساران اتمام و به زیربار ترافیکی قرار گرفت.

  فرماندار گچساران با اشاره به اینکه شهرستان گچساران در محور مواصلاتی جنوب به شمال قرار دارد و به دلیل نزدیکی به استان‌ها و بنادر جنوبی تردد در محور گچساران زیاد است، گفت: تکمیل و بهره‌برداری رسیدن محور کمربندی گچساران  در یک ماه گذشته در دستور کار قرار گرفته که هم اکنون این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابک از هموطنان خواست از سفر به این شهرستان بپرهیزند زیرا از ورود آن‌ها به شهرستان با جدیت جلوگیری می‌شود و  هیچ‌گونه خدمات رفاهی و اقامتی به آن‌ها داده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران در همسایگی خوزستان و وضعیت قرمز کرونایی دارند احتمال اینکه اصول بهداشتی  به درستی  رعایت نشود وضعیت  شهرستان بحرانی‌تر شود که در آن صورت مجبور خواهیم شد محدویت‌های سختگیرانه‌تری را اعمال کنیم. 

او گفت: از مردم می‌خواهیم که از دورهمی و مسافرت‌های غیر ضروری در ایام تعطیلات نوروزی پرهیز کنند.

فرماندار گچساران تاکید کرد: بیمارستان و نیروهای درمان جوابگوی تعداد زیاد بیماران کرونایی نخواهند بود بر همین اساس، از مردم می‌خواهیم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای قطع زنجیره این ویروس به ستاد مبارزه با کرونای شهرستان همکاری داشته باشند.

وی گفت: بر همین اساس پروژه جاده کمربندی گچساران که چندین سال در انتظار آسفالت بود در دستور کار جدی قرار گرفت و در این مرحله آسفالت چهار کیلومتر باقی مانده از محور کمربندی که در حد فاصل تقاطع محله رادک تا جاده پشه کان  است آسفالت آن تکمیل و به زیربار ترافیکی رفت.

اتابک با بیان اینکه  پروژه احداث و تعریض جاده کمربندی گچساران به طول 7 کیلومتر از  ابتدای جاده آب‌شیرین  شروع  و به تقاطع بهشت‌زهرا  خاتمه می‌یابد، افزود: فاز اول این محور تکمیل شده و هم اکنون فاز دوم این پروژه  با اعتباری به میزان 58 میلیارد ریال  به اتمام رسید.

   فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح علاوه بر اتصال استان‌های خوزستان و بوشهر به فارس و مرکز کشور، از ورود کامیون‌های سنگین به مرکز شهر جلوگیری و تقاطع میدان نرگسی به بهشت زهرا نیز متصل شد.

وی اذعان کرد: همچنین مسیر تردد  از سمت روستای آبشیرین مسدود شد.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: گچساران بار ترافیکی بهشت زهرا زیربار ترافیکی فرماندار گچساران کمربندی گچساران محور کمربندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست مشاور پروژه توضیحات لازم در خصوص آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد را ارائه و سپس پیمانکار مجری مسائل و مشکلات اجرایی این پروژه را تشریح و تصمیمات لازم جهت اتمام پروژه در قالب برنامه زمانبندی فشرده جهت ایجاد امکان افتتاح سامانه فاضلاب ریحان آباد در هفته دولت سال جاری اتخاذ شد.   معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست با بیان اینکه طرح سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد یکی از مجموعه طرح‌های مدیریت شده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است، اظهار داشت: این طرح با بهره‌گیری از کمک مالی بانک جهانی بوده و قبل از یکپارچه سازی از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود.    احیا جاهدی افزود: پس از یکپارچه سازی، مدیریت اجرای پروژه از سوی شرکت مهندسی به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار گردید و هم اکنون دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.   وی گفت: عملیات فیزیکی در این طرح شامل ۲۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فرعی و اصلی و انتقال فاضلاب و دو واحد ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مکعب در شبانه روز بوده و پس از اتمام عملیات شرایط برای واگذاری انشعابات فاضلاب فراهم و جمع آوری و دفع بهداشتی حدود ۱۶ هزار نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است