Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@10:13:13 GMT

رویت یک موجود عجیب الخلقه در اعماق اقیانوس هند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۲۸۴۴

رویت یک موجود عجیب الخلقه در اعماق اقیانوس هند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار مجدد ویدئویی از یک موجود عجیب الخلقه در اعماق اقیانوس هند مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این ویدئو این موجود که به شکلی عجیب دو بار تغییر شکل می‌دهد در اعماق ۳۷۰۰ فوتی اقیانوس دیده می‌شود.

این ویدئو نخستین بار در یکی از کانال‌های یوتیوب با نام Captain JRD منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به ادعای این شبکه اجتماعی این ویدئو توسط ROV (دستگاه کنترل از راه دور) ضبط شده و محل تهیه این ویدئو در سواحل شرقی آفریقا در اقیانوس هند بوده است.

بیشتر بخوانید

رویت موجود انسان نمای عجیب در چین! +فیلم

ویدئو این موجود عجیب الخلقه در حالی که دو بار به شکلی ترسناک تغییر شکل داده و ناگهان از مقابل دوربین ناپدید می‌شود. در ابتدای ویدئو این موجود توپ مانند با شاخک‌های عجیب که در اعماق اقیانوس شناور است دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان این موجود تغییر شکل داده و برجستگی‌هایی رنگی در اطراف آن پدیدار می‌شود. در ادامه ناگهان این موجود به شکل یک تکه پارچه تبدیل شده و از مقابل دوربین ناپدید می‌شود.

بنا به گزارش یکی از سایت‌های انگلیسی این ویدئو اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، اما به تازگی نیز پس از انتشار مورد توجه قرار گرفته است. انتشار مجدد این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی پربازدید شد. با این حال هنوز نام این موجود عجیب مشخص نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موجود عجیب الخلقه اعماق اقیانوس اخبار حوادث موجود عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 مانتلای طلایی، قورباغه‌ای به رنگ زرد، نارنجی یا قرمز به انداه 20 تا 26 میلی‌متر است. پوست روشن و رنگ آن، به شکارچیان هشدار می‌دهد که این قورباغه سمی است. تصور می‌شود که رنگ‌های درخشانی که مانتلای طلایی دارد، نمونه‌ای از رنگ هشدار است که به شکارچیان، از ماهیت سمی قورباغه هشدار می‌دهد. این قورباغه‌ها بر خلاف ظاهر غلط اندازشان سمی ترین موجود روی زمین هستند. یکی از این قورباغه ها به اندازه‌ای سم در بدن خود دارد که می تواند بیش از 10 مرد بالغ را در عرض سه دقیقه بکشد. تصاویر این قورباغه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو
  • ناو اقیانوس‌پیما و مجهز به موشک های بالستیک دوربرد سپاه از خط استوا گذشت +جزئیات مهم
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو