Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصلان کاراتسف موفق به شکست آندری روبلف شد تا به فینال مسابقات 500 امتیازی دبی برسد.

اصلان کاراتسف با شکست آندری روبلف، حریف لوید هریس در فینال مسابقات 500 امتیازی دبی شد.

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

نواک جوکوویج به زودی از رکورد بلندمدت راجرر فدرر عبور خواهد کرد

تنیس | سرانجام طلسم 16 ساله بیگ 4 شکسته شد؛ دنیل مدودف 15 مارس به رنک 2 ATP صعود می کند

تنیس | آندری روبلف قهرمان مسابقات 500 امتیازی روتردام شد

تنیس | راجر فدرر در مسابقات 500 امتیازی دبی شرکت نخواهد کرد

تنیس | دنیل مدودف قهرمان مسابقات 250 امتیازی مارسی شد

تنیس | رافائل نادال در مسترز میامی شرکت نخواهد کرد

به گزارش طرفداری، در جريان نيمه نهايى مسابقات 500 امتيازى دبى، اصلان كاراتسف كه سال فوق العاده اى را تجربه مى كند، 1-2 از سد آندرى روبلف گذشت تا براى اولين بار در سطح حرفه اى به فينال يک تورنمنت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندرى روبلف بعد از 23 پيروزى متوالى كه شامل 4 قهرمانى مى شود، در رقابت هاى 500 امتيازى شكست خورد و ديگر نمى تواند پنجمين قهرمانى متوالى اش در اين مسابقات را تجربه كند. كاراتسف در فينال بايد به مصاف لويد هريس برود. هر دو تنيسور به دنبال اولين قهرمانى خود در رقابت هاى حرفه اى ATP هستند.

لويد هريس 24 ساله، در حال حاضر بالاتر از كوين اندرسن، بهترين رنكينگ را ميان بازيكنان كشور آفريقاى جنوبى دارد (رنک 81). هريس كه در جدول مقدماتى مسابقات 500 امتيازى دبى حضور داشت، بعد از شكست دومينيک تيم، امروز دنيس شاپووالوف را هم شكست داد تا در 7 روز به 7 پيروزى برسد و تبديل به اولين تنيسور تاريخ مسابقات 500 امتيازى دبى شود كه از جدول مقدماتى به فينال مى رسد.

لوید هریس

 

اخبار داغ 

شمارش معکوس تا آغاز تیم منتخب قرن؛ پروژه بزرگ طرفداری در سال 1400! رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پرهای مورینیو ریخت! / کاریکاتور آندره کوری: نیمار دوباره در کنار مسی بازی خواهد کرد اما این اتفاق در بارسلونا خواهد افتاد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات 500 امتیازی آندری روبلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست