Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:27:16 GMT

بخش مهمی از مشاغل مزاحم قم ساماندهی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۶۶۵۹

بخش مهمی از مشاغل مزاحم قم ساماندهی شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ابراهیم ملکی مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری قم گفت: ۷۵۰ مکان ضایعات فروشی در سطح شهر وجود داشت که به دلیل آلودگی و الزام‌های بهداشتی با هماهنگی انجام شده با سازمان مدیریت پسماند شهرداری، بخش اعظم آن‌ها به بیرون از محدوده شهری انتقال داده‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری قم با اشاره به فعالیت ۱۰۵ واحد آهن فروش در سطح شهر قم ادامه داد: به دلیل آلودگی‌های صوتی و مزاحمت‌های ایجاد شده برای شهروندان، انتقال آهن فروشان به شهرک آهن استان در دستور کار قرار گرفت که تا کنون ۹۵ واحد در این شهرک مستقر شدند.

ملکی ادامه داد: با احداث و بهره برداری از این شهرک، علاوه بر استقرار نمایشگاه‌های اتومبیل، با ایجاد نمایندگی ادارات مختلف فرایند قانونی نقل و انتقال خودرو به صورت متمرکز در این شهرک انجام می‌شود.

مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری قم بیان کرد: احداث شهرک خودرو یکی از اقدام‌های مهم در قم بود که برای احداث این مکان سرمایه گذاری عظیمی انجام شده است که احداث این شهرک ظرفیت مناسبی را برای این استان فراهم کرده‌است.

ملکی با اشاره به خسارت‌های کرونا به ناوگان حمل و نقل عمومی قم گفت: شیوع کرونا و زمین گیر شدن ناوگان اتوبوسرانی موجب شد تا رانندگان اتوبوس برای چند ماه بیکار شوند، که با پیگیری‌های انجام شده، کمک‌هایی برای این رانندگان تخصیص داده شد.

مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری قم، در ادامه کم آبی و تنش آبی را از جمله مهمترین محور‌های برنامه ریزی استان دانست و افزود: قم دارای اقلیم خشک است و به همین دلیل توجه به تنش آبی، رصد دقیق وضعیت آبی و برنامه ریزی بلند مدت برای حل این مشکل همواره به صورت مستمر انجام می‌شود.

ملکی عنوان کرد: در کمیته‌های تخصصی شورای حفاظت آب استان، برنامه پنج ساله دستگاه‌های مختلف قم تبیین و پس از تصویب در استان، در شورای حفاظت آب کشور نیز در دی ماه سال ۹۹ تصویب شد.

مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری قم تصریح کرد: بر اساس این مصوبه تمام دستگاه‌های استان از جمله شهرداری، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، موظف هستند ضمن کاهش استفاده از میزان آب، از تجهیزات مکانیزه و به روِز برای آبیاری فضای سز و کشاورزی استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاغل مزاحم استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه مشترکی که با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و جمعی از هنرمندان افغانستانی در دفتر امور اتباع برگزار شد حیدری عنوان کرد:هنرمندان نیز همچون روحانیون، ورزشکاران، فرهیختگان، از اثر گذاران جامعه مهاجرین هستند و باید از ظرفیت های موجود در این قشر برای آموزش و توانمند سازی مهاجرین استفاده شود.

حیدری همچنین افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری مسائل هنرمندان به عنوان سفیران صلح و بازوهای توانمند جامعه مهاجر در حد توان و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سهولت در انجام امور فرهنگی کنار آنها باشیم.

 حیدری گفت هنرمندان مهاجر به عنوان قشر آگاه و فرهیخته، مسئولیت سنگین تری را برای آگاه سازی جامعه مهاجر نسبت به قوانین جامعه میزبان دارند و از آنها درخواست نمود تا با آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی تاثیر گذار در همکاری با این اداره کل اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد